Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V.

27. 11. 2011
3
4
1334
Autor
James.Juyce

Aké je počasie? Je pekne. Je nádherne. Je zlé počasie. Je nepríjemne. Je veľmi zlé počasie. Je daždivé počasie. Počasie sa zlepšuje. Počasie sa zhoršuje. Koľko stupňov ukazuje teplomer? Dnes máme 20 stupňov nad nulou. Dnes je teplo. To je horúčava! Je strašná horúčava. Je mi horúco. Potím sa. Je zima. To je ale zima! Je strašná zima. Navečer býva chladno a noci sú studené. Je mi zima. Je mi zima na nohy. Prší. Myslím, že bude pršať. Dúfam, že prídeme skôr, ako bude pršať. Bude pršať. Začína pršať. Leje ako z krhly. To je poriadny lejak. Je to hotová potopa. Mám mokré nohy. Premokli sme do nitky. Dážď prestáva. Mrholí. Padajú krúpy. Dnes budeme mať búrku. Je búrka. Hrmí. Blýska sa. Udrel blesk. Bude snežiť. Sneží. Padá veľa snehu. Mrzne. Je hmla. Zdá sa, že bude pekne. Nebo je modré. Nebo sa zaťahuje. Svieti slnko. Slnko vychádza. Slnko zachádza. Slnko hreje. Rozodnieva sa. Zmráka sa. Stmieva sa. Svieti mesiac. Noc je veľmi jasná. Svietia hviezdy. Je veľký vietor. Vietor sa dvíha. Zmenil sa vietor. Je víchor. Dvíha sa vánok. Aká je predpoveď počasia? Zdá sa, že budeme mať slnečné počasie. Barometer ukazuje pekné počasie. Štyri ročné obdobia. Jar. Leto. Jeseň. Zima.


4 názory

dazdozienka
29. 11. 2011
Dát tip
ved nevidis? - same pocasie nevyrusuj a pockaj na dalsiu cast

James.Juyce
28. 11. 2011
Dát tip
to je o tebe?

Winter
28. 11. 2011
Dát tip
Tady je to podle mě zatím nejvycizelovanější.

dazdozienka
27. 11. 2011
Dát tip
je mi zima na nohy ako si vedel

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru