Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krajina

01. 12. 2011
1
2
668
Autor
claries

Pouze sloh do Literatury,není celý byl moc dlouhý proto jsem tu dala jen část .

Každý večer sedávám u okna a koukám na večerní krajinu,překvapuje mě jaká je to krásá vidět padající vločky,zasněžěné stromy,kolemdoucí lidé.Klidná atmosféra kterou sem tam přeruší jezdící auta.Celé to prohlížení krajiny mi dodává užasně uklidňujíci pocit.Na první pohled uvidím široké uličky z kterých chodím každý den ze školy,a nikdy mně nemine náledí které tam často je.Naporti mě jsou osekané stromy a zasněžené auta někdy mi to tam příjde i trochu prázdné.Svítící světla které svítí do prazdných zmrzlích uliček.Můj pohled často směřuje i na zamlženou oblohu na které nevidím ani jednu hvězdu,za okny padá sníh všude je bílo.Vítr mi vlaje do vlasů a já citím tu atmosféru.


2 názory

claries
02. 12. 2011
Dát tip
Ano líčení :) děkuju a pro přéště se poučím :)

Gymnazistka
01. 12. 2011
Dát tip
To mělo být asi líčení, že? Pěkné, jen příště pozor na interpunkci...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru