Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chudák

05. 12. 2011
7
10
1163
Autor
jorel

*
chudákem je ten
kdo bere jídlo druhým
i když nemá hlad
*


10 názorů

Nečech
08. 05. 2012
Dát tip
Jiri, tato basen je hluboce pravdiva a dojala me.

Paulart
27. 12. 2011
Dát tip
To není haiku, ale poučka. Nějaké biblické přísloví, ne?

jorel
06. 12. 2011
Dát tip
navíc je to ze života. je to muj povzdech a vzkaz hlupakum, ktery mi napadli rodinu kvuli tomu, ze sami nemají dost fantazie, aby vytvorily hodnoty. pro mě je haiku a z ni vycházející formy bránou do podtstaty poezie. mozna je náročné navrhnout dobrý prostor a postavit jej z dostupného mála a ještě těší však je, učinit jej místem, kde hosté zapomínají na svoje starosti a nacházejí vnitřní mír, klid a sílu. Místnost s tokonomou, která hovoří ke každému z hostů - to je vrcholné umění - a skutečný obsah tokonomy nedokáže ukrást žádný mafián.

jorel
06. 12. 2011
Dát tip
Toro: máš pravdu. proto to upřesnění, že se jedná o senriu. Tenhle typ haiku si asocijuju se svitkem do výklenku tokonoma, kam hostitel zavěsí svitek s haiku, který nese sdělení (či náladu), kterou hostitel uvozuje setkání se svým hostem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru