Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dyž roba robu guvnem bije!

05. 12. 2011
4
1
1773

Tož kurva, ogárci a robki! Veru a já sme čupr gut kámoški. Tož to vite, dje čupr gut kámoški spolu zažijó hodně prčy, kurva. Co mi sme spolu už navymýšlali chujovin praseckích, to sa už ani spočitať nedá! Třeba tuhle nedávniko sme valili do Zvole, že sa mohutně schlastáme a jak sme šli, tož najednó na mě přišla svinsky silná přírodní potřeba! Tož ale nide žádné křovičko, valili sme to po polni cestě, nedaleko ogárci mladí honili hadráka, tož co počiť? Tož kurva! Hnetkaj su to vikómala! Srolovala su fuseklu, strčila pod sukňu a nasrala donitř. Tož kurva, ale co teď? Přecik to tadyk nenechám něde? Tož su to guvnisko mohutné nesla ve fusekli dál do Zvole a jak tak du, tož najednó ani nevim proč, plesk! Zala su tim kekelem Verunu přes ksicht! Veruna hnetkaj Ty pičo vidojená, co to prasiš, asik tě zabyju! Tož a já sa smala a rubala Verunu tó fusekló, bolo to veselé! Tož Veru richlo utekla na takoví remízek, tam takik heski srolovala fuseklu, pohotově do ni pustila kabel a už to jelo! Sůboj titánů! Rubali sme se těmi guvnivými obuški a lochčili sa u teho jak dje retardované mongoloidní piče. Dyž sme dorazily do Zvole,tak tam před hospó seděla stará megera Patočková, fůsi mněla krásně zapletené do copu a dlachnila tam flótek jakémusi ožratému šantusovi v montérkách. Tož a jak nás opatřila, tož hnetkaj Kurva dojnice dobré, co ste tak hnědé jak dje afroamerické štětky, kurva? Já ji to visjetlila. Ukázala su ji ten obuch naplněný kvalitními víkali polotuhími a ona na nic nečekala, takik stáhla fuseklu, pustila do ni svoje čertovo lejno smrduté jak pukavec z husí kloaki, zauzlovala, roztočila nad kefó a už sa na nás hnala. Rubali sme sa tam krásně a za chvilu, to mi nebodete vjeřit, Magda Chvatónová! Vezla na tragaču scíplého kozla, ani nic neřikla, nasrala si do punčocháčů, stáhla to, zauzlovala a vlitla na nás! Lidi zlatí! Za pár minut spósta samyc z Hané tam bola a šeci sa rubali guvnami v ponošce, smrat bil cítit pomalu až u Litovela, kurva! Z hospy sa vivalili sudy a chlastalo se a přijela televize Olomócká a udělala o tom velikém hovnováni reportáš. Zábava skončila tak, že sa mi ta moje fusekla roztrhla, dyž su s ni přetáhla přes ksicht takovů starů almaru cajzlovsků. Guvno viletlo ven a bolo po piči. Tož su to zabalila, dala pár kůsku a valila spátky dom. Ostatni robky sa tam cepovali hovnami eště velice dluho, některé snad přes noc tam zvostali a ráno zatáhli fachu, kurva. Tož to vidíte, jak snadno sa dá udělat veliká zábava! Proč vuhazovať love v cinestáru, kurva? Stačí guvno, ponoška a pár dobrích kamarádek!


1 názor

..to přírodní téma mě odrovnalo:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru