Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Že by smrt?

02. 01. 2000
2
0
2577
Autor
Kovi

Jen jednou v životě jsem se otočila a spatřila sílu ďábla v očích mrtvoly. To tajemno, do kterého jsem se na chvilku ponořila. Člověk, co mě nechtěl nikdy znát, pozval mě na sklenku. A já se rozhodla, že půjdu, i když jsem věděla, že toto bude pár doušků, které naposledy proniknou mým hrdlem. Že zemřu s trpkou chutí vína na jazyku.
Kdo zemře na jazyku s chutí marmeládové koblihy?

Lasy
04. 07. 2001
Dát tip
chcipnem vsichni jednou a ja vickrat . . . Lasy*

Rastin
27. 08. 2000
Dát tip
Asi to bylo bílé víno. V červeném není trpčina povolena.

Bibša
30. 01. 2000
Dát tip
Ale když se vracím, tak je to jedna z nejlepších, co tu máš!!!!!

Anonym
25. 01. 2000
Dát tip
Toho lacine ne! ne! ne! ho. Mas u mne flasku dobreho
sladkeho :o}
Lamp.

Tanizaki
10. 01. 2000
Dát tip
... (pocit který znám)

Jean
06. 01. 2000
Dát tip
Zemřít prolévaje víno hrdlem neni zas tak špatná představa. A samotná smrt taky není někdy nejhorší (ale nechme depresivních pouček).

Merle
03. 01. 2000
Dát tip
A některej se dá překonat zase vyzvrácením dočista dočísta (jako Sinuet) :-)))

Bibša
03. 01. 2000
Dát tip
Nerozumím otázce, nechápu souvislosti ... co mi to má říct? Promiň unikl mi smysl a dveře už se zabouchly.

Bříza
03. 01. 2000
Dát tip
čtu - čtu
a něco začínám tušit...

Krytyk
02. 01. 2000
Dát tip
Některý jed se dá překonat, láskou k životu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru