Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Také se Vám automaticky stahuje na Sípáčku do počítače soubor new.wav?

11. 12. 2011
1
33
2622
Autor
.duke.

Překládám nyní volně diskusi, kterou jsem sem vložil včera (viz níže).

Stahuje se vám taky na Sípáčku automaticky do komplu hudební soubor? Už mě to pěkně štve. Myslel jsem si, že to správce opraví. Nic se neděje! Jsem velmi frustrován! Panebože!

Něco by se s tím mělo udělat. Nemyslíte?


 

Ušun gasik de rube táben? Dativ urna imen dal. Krouze upře mezen kul, upa deo mize kar. Zatrivante! Juna inve dante pad! Unde vu! 

Ušun unuk ruben tal. Táben?



33 názorů

Admin A
14. 12. 2011
Dát tip
Je divnej, a proto se neodhalí :)

.duke.
14. 12. 2011
Dát tip
Ja bych chtěl právě, aby se odhalil Admin A. Ten mi přijde hodně divnej.

Hagrid
13. 12. 2011
Dát tip
Nestačí náhodou v nastavení vypnout volbu "zvuk při nové zprávě/kritice"? ;-)

Admin A
13. 12. 2011
Dát tip
Duku, když chceš odtajnit jednoho admina, tak ti tady veřejně odtajňuji, že Dero je admin. Spokojený? A za druhé: Ten sípáček už je dost trapný.

Tragicus
13. 12. 2011
Dát tip
Dero: Aha, dobre, diky.

.duke.
13. 12. 2011
Dát tip
Co chceš dát místo tý březový větvičky? Šla by tam símtě dát třeba větvička z Gingka Biloby? A šlo by dát třeba na hlavní page do středu ježka v kleci? Jak u rychlošípáků? Třeba todle bych tam šoupl: http://www.deskove-hry.eu/photo/old-games/rychle-sipy.jpg Hele, Dero, máš teď v současnosti nějakej poradní sbor? Já mám totiž spoustu nápadů, co by se se Sípáčkem dalo udělat. Ně jenom z něj udělat rychlošípáckej server, to je myslim jasný.

Dero
13. 12. 2011
Dát tip
K Vánocům ještě nic, asi uživatelé zlobili. ;) Vlastně... možná změníme větvičku vedle loga.

Dero
13. 12. 2011
Dát tip
Tragicu, to by platilo, pokud by na ten soubor bylo přímo odkázáno. Prohlížeč by se pak rozhodoval, zda ho přímo přehraje, stáhne či kýho šlaka - a řídil by se tímto nastavením. Současná implementace je hrozně naivní; využívá starý HTML tag bgsound, u kterého jsem ovšem nepředpokládal, že by ho některý z prohlížečů nabízel ke stažení. Ona to byla a je pouze experimentální funkce, existuje mnoho robustnějších řešení.

.duke.
13. 12. 2011
Dát tip
Co chystáš Dero jako dárek k Vánocům pro uživatele Sípáčka? A co do novýho roku? Nějaký změny? Ta anonymita adminů to tu myslím docela uklidnila. Až možná moc.. Co tak jednoho admina odkrýt?

.duke.
13. 12. 2011
Dát tip
Dělá mi to doma na komplu.. A mám tam nastavený automatický stahování bez dotazování.. Takže když strávím hoďku na Sípáčku, mám pak v downloads pět těch wav souborů. Cože je docela prima si myslim. Sou pěkně v závorkách očíslovaný.;)

Tragicus
13. 12. 2011
Dát tip
Dero: Tak minimalne ve FF je v nastaveni sekce Applications, kde se da nastavit handlovani typu souboru, takze pokud ma u wav "Always ask", tak se ten soubor nabidne ke stazeni, resp. zepta se, co s tim chce delat, ne?

Dero
13. 12. 2011
Dát tip
Tak zrovna Chrome používám pravidelně a nikdy jsem nezaznamenal problém. Možná to bude nějakým nezvyklým bezpečnostním nastavením prohlížeče, takhle na dálku těžko říct. Pokud by ti to dělalo v práci, tak není vyloučeno, že tam máte restriktivně nastavené prohlížeče. Spíš bych čekal, že to někomu nebude vůbec fungovat, jak třeba hlásí Marvin, než že prohlížeč nabídne soubor ke stažení.

.duke.
13. 12. 2011
Dát tip
Aha, soráč, kecám, mám Google Chrome. U toho mi to dělá.

Dero
13. 12. 2011
Dát tip
.duke., jde o nějakou starší verzi? Testoval jsem to už při zavádění té funkce ve starém Firefoxu a běhalo to dobře. Až doteď jsem nevěděl, že to někde dělá neplechu.

.duke.
13. 12. 2011
Dát tip
Dík Dero, udělám. Mám Mozzilu, sem si to kdysi nastavoval ten zvuk, ale ono to nefachčí: zvuk se neozývá a při kliknutí na diskusi se mi stáhne do komplu jen ten soubor.

LaMouette
13. 12. 2011
Dát tip
este mi sim pjekne prelozte.. jaxe rekne.. "positifni".. pak budu secky wotravovat... ze ci posifitni vnukunu..:-)) a jaxe rekne libi/tip?.. ;-)

Dero
13. 12. 2011
Dát tip
Následuje slíbený překlad: Vypni si v nastavení "Zvuk při novém avízu/kritice/zprávě". A komentář k překladu: Jaký používáš prohlížeč, prosím?

.duke.
12. 12. 2011
Dát tip
ok, su zvědavej teda

Dero
12. 12. 2011
Dát tip
Guruk ov m kaladendov "Koru pal kulun erunu/vnukuna/grnigu". Překlad (možná) zítra. ;)

Janina6
12. 12. 2011
Dát tip
Žádný hudební soubor se mi nestahuje, a nemyslím :-) Ráno jsem si přečetla tvou ještě nepřeloženou diskusi a snažila se ji rozluštit ve stylu "šifra mistra Leonarda". Název "Ušun gasik de?" jsem dešifrovala jako "Kde si, Agnušu?" Usoudila jsem, že je to otázka týkající se převánočních duchovních záležitostí :-) akorát zbytek textu už mi žádný smysl nedával. Dík, žes mi zpestřil pracovní dopoledne.

Metta
12. 12. 2011
Dát tip
unde vu tal ruben taben ?!

.duke.
12. 12. 2011
Dát tip
Unde vu!

aten tial cane.

Téma úderné, diskuse plodná!

Bo niter eté gae íce hyth nasc, euz nu euz kalip iaosh sezaos nisen eba. Iaov nic sopalo jizhú zá sue sasue detue. Mia él obu eouch aoch zheji. Egaawach ashu dzun la ef, yuje zan foög me ith elun opá jev dzécel soia peou izhit map zuefu aec. Ast bosm hep unop un zuo ám, bash vipte uotár.

Zuzulinka
12. 12. 2011
Dát tip
nemtudom

.duke.
12. 12. 2011
Dát tip
Zatrivante!

Josephina
11. 12. 2011
Dát tip
net táben

Metta
11. 12. 2011
Dát tip
www.taben.net

.duke.
11. 12. 2011
Dát tip
Táben?

Metta
11. 12. 2011
Dát tip
taben je dině seschodoo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru