Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Líbím se ti

13. 12. 2011
5
16
992
Autor
Sidy

,

 

 

 

Díváš se do očí dlouze

podléháš mému kouzlu touze

Jsem svůdná vlasy hozené ležérně z čela

pohledem svlékáš šaty zcela

Líbím se ti nic neříkáš

jen zlehka se mě dotýkáš

slíbáš mi krůpěje potu z čela

prsa mou blůzku rozevřela

Jsem žena svůdná z masa a kostí

která teď rozkoší tvé tělo něžně hostí

Prostírám bohatě zdobený stůl

láska je víno chleba a sůl

V náručí jenom kvetu

tvé oči pro mě štěstím září

láska je když rozum úplně ti spletu

a unavená usnu polštáři

 

 

 

© 2008, Sidy ze sb. Projdi se mnou 


16 názorů


Sidy
14. 12. 2011
Dát tip
Book, jooo děkuji ti za názory, kterých si vždycky moc cením, víš, na básni se hodnotí úplně všechno, musí chutnat, je jako dobré jídlo, zvukomalebnost a hlavně myšlenka a také úprava. Tady vidíš, že porotě nevadila ta klišátka ani rytmus, co pokaždé nemusí být na 100%, ale obsah děj, je to,co čtenáře musí uspokojit. 20 lidí přečte básničku a jejich pocity se budou různit,prostě každému z nás sedne něco jiného.

Sidy
14. 12. 2011
Dát tip
Petře.II, díky za komentář.

Sidy
14. 12. 2011
Dát tip
Srozumnění, tak jak to píšeš, tak nějak to je, otevřenost a upřimnost jsem našla i ve tvých básních a tomu dávám přednost.

Sidy
14. 12. 2011
Dát tip
Srozumnění, tak jak to píšeš, tak nějak to je, otevřenost a upřimnost jsem našla i ve tvých básních a tomu dávám přednost.

Sidy
14. 12. 2011
Dát tip
Bj. ahoj, rozhodně tě za ošklivou tetu nemám, respektuji názor každého autora a jsem ráda za otevřenou kritiku, či názor. Sama napíšu také svůj názor tak, jak jej cítím, proto tady jsme.

Sidy
14. 12. 2011
Dát tip
Děkuji všem za pozitivní i negativní komentáře. Jen pro zajímavost, tato báseň vyhrála hlavní cenu nakladatelství, je to důkaz odlišného cítění i toho, jak stále na sobě člověk musí pracovat, zachování rytmu není vždy podstatné,hodnotí se nejen myšlenka ale i úprava a celkový dojem z básně.

Book
14. 12. 2011
Dát tip
Nevadí mi ak je báseň nejakým spôsobom sladká, všetci máme svoj štýl. Ale neviem príliš prijať báseň ktorá má viac nedostatkov. Kolísajúci rytmus, slovné spojenia tiahnuce ku klišé. Táto báseň keby si poležala niekde v šuplíku a potom bola preškrtaná, prerýmovaná, potom by bola možno fajn. Ale je fakt, že som tu čítal aj oveľa horšie :-)

Podle mě to není špatné, možná by to chtělo trošku dopilovat ale i tak se mi dílko líbí. T/*

Bj.
13. 12. 2011
Dát tip
no, to nevím :) ... někdy to prostě sedne, i když tam jsou formální nedostatky, někdy to nesedne, ani když je to jak chce dokonalé a líbivé...

srozumeni
13. 12. 2011
Dát tip
To snad ani ne. Jen asi nejspíš poezii určitě rozumíš lépe a prostě si napsala, co si myslíš, což je přeci v pořádku.

Bj.
13. 12. 2011
Dát tip
:( jsem zase za ošklivou tetu... :)

srozumeni
13. 12. 2011
Dát tip
Mně se samozřejmě líbí...***

Petr.II
13. 12. 2011
Dát tip
jo, to smím, T

Bj.
13. 12. 2011
Dát tip
kdyby to mělo nějaký rytmus bylo by to docela i hezké... některá metaforika je docela pěkné, ostatní ale upadá do klišé... škoda...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru