Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nápisy

15. 12. 2011
11
19
4108
Autor
Zordon

Zajímavé nápisy, které jsem potkal (doufám, že někdo přidá další):

Na zastavárně: "Hodinky nezastavujeme"
...dobrý den, mohl byste mi prosím zastavit hodinky, ten čas dneska tak letí  já vůbec nestíhám
...Nezlobte se to jste dneska už třetí, ale hodinky skutečně nezastavujeme - máme to na dveřích
 
 
Na jiné zastavárně, která je zrovna uprostřed prudce se svažující ulice: "Zastavujeme auta"
...no to je aspoň užitečná služba, kdyby někomu v kopci selhaly brzdy, je tu zastavárna.
 
Nabídka kliniky estetické chirurgie: "Provádíme vypnutí obličeje".

...miláčku rozhodl jsem se, že ti zaplatím plastickou operaci...nechám ti vypnout obličej, abys příště neměla tolik řečí a neobracela oči v sloup, až se zase vrátím z hospody


19 názorů

Tak to mě pobavilo! Líbí moc :)*

Toscana
19. 12. 2011
Dát tip
Diana - mě asi nejvíc potěšilo sdělení na cenovce, že koberec je měkký a příjemný na dotek... chááá :o))))))

na skleněných dveřích bývá taky občas k vidění TAHAT

Toscana
18. 12. 2011
Dát tip
a hups... nikoliv SOKOR, ale SKORO (asi tu řádí předvánoční tiskařský šotek)

Toscana
18. 12. 2011
Dát tip
Květoni, takže tě každé ráno může těšit pomyšlení, žes právě ušetřil bratru třináct stovek. Když to vynásobíš počtem dnů v roce, je to sokor půl milionu - pár takových vydařených let a o Ferrari si nemusíš psát Ježíškovi! :o)))))

Tosc - když ráno vyrazí pejskaři venčit, tak máme takový koberec po celém parku, a zadarmo.

MKbaby
17. 12. 2011
Dát tip
Popsenky jsou dobré :) Hůř bude, až se objeví podpsenky, protože vše bude pod psa... Ten koberec bych taky chtěl vidět; třeba je to speciální výrobek pro použití na WC :)

Diana
17. 12. 2011
Dát tip
Super příspěvky! TACHOV a POPSENKY, ostatně i ta novinka ve světě koberců, to jsou lahůdky. Květoní, přeslechl ses. Klaus de facto řekl: Stát jsem já! ;-)))

Toscana
17. 12. 2011
Dát tip
a avi

Toscana
17. 12. 2011
Dát tip
Jako když Vietnamci měli na ceduli s nabídkou dne napsáno POPSENKY (rozuměj podprsenky) nebo cosi na tento způsob?:

avox
17. 12. 2011
Dát tip
Na skleněných dveřích nádraží je velkými tiskacími písmeny vyvedený název TACHOV. Z nádraží jsem vždy vycházela s úsměvem, neb jsem ten nápis četla z druhé strany :-)

MKbaby
16. 12. 2011
Dát tip
U nás v Praze v Ječné ulici otevřeli nedávno Vietnamci či Číňané, zkrátka nějací Asiaté, nehtové studio. První den se na výloze objevil nápis: "Výprodejní ceny!" Nekecám! Fakt!

Zordon
16. 12. 2011
Dát tip
malé stýskání: záleží na tom, z které strany dveří ten nápis je. Tipoval bych, že to tam bude proto aby lidé na podrážkách nevynášeli špínu z ministerstva na ulici. ;)

F.L.Vděk
15. 12. 2011
Dát tip
Výborný :-)*

Na Ministerstvu financí - nějaká jeho pobočka - kousek od Muzea - je obrovský nápis: Očištěte obuv. Nejenom že mi to připomíná doby minulé, kdy uklízečka důležitější než pan primář (film Básníci...)zde asi než pan ministr...ale přemýšlím od čeho zamazanou obuv si mají daňoví poplatníci očistit?

Voják v zastavárně pochoduje na místě: "Mohl bych tady u vás zastavit stát?" Za ním stojí Klaus a ptáse: "A já?"

avox
15. 12. 2011
Dát tip
vtipné, bohužel nemám co přidat, bydlím v obci s malou vybaveností, tak přidám aspoň tip :-)) */

Diana
15. 12. 2011
Dát tip
:-) Dobrý nápad

Petr.II
15. 12. 2011
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru