Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosbička

15. 12. 2011
12
33
2154

Nejednej se mnou nemile

já jsem totiž

FRAGILE


33 názorů

:-)

:-D Ano T/*

To necháme patologům. Ale nejsme v tom sami a to je fajn pocit :-)

já ho taky neznám, jen jsem ho vymyslel...obsah bych moc nepitval :o)

Víš, že lidský věk se prý dělí na tři fáze: Dětství, Dospělost a ....Dobře vypadáte :-) Ten střevní neznám, to je nějaké nové dělení?

krize střevního věku, asi :o)

Ty, Aleši, tak to je co říct, že Ti došel Tvůj vytříbený ostrovtip, co se to s Tebou děje? :-)))

jo, není to koukám moc originální...ale co už :o)

aha, už to mám: Nejednej se mnou nemile mám v sobě už tři promile...

už jsem tu po několikáté, líbí se mi to, ale nic vtipného mě pořád nenapadá, no :o)

Alegno, díky :-)

Alegna
16. 12. 2011
Dát tip
:-)

srozumění, Metto, díky :-)

Metta
16. 12. 2011
Dát tip
a co by se snazil on je taky fragil

srozumeni
15. 12. 2011
Dát tip
***

Čudlo, máš nepochybně pravdu :-) avox: jsem ráda, že jsem Tě inspirovala k veršování :-) Zkrátka to nesmí bejt žádnej balík, ne?

avox
15. 12. 2011
Dát tip
...předem už se lekám pošleš-li mne někam že zapomeneš nalepit cedulku NEKLOPIT! :-)) */

Čudla
15. 12. 2011
Dát tip
Lepší FRAGILE než FRIGIDE. *

Hani, to je :-) Petře, díky :-)

Petr.II
15. 12. 2011
Dát tip
:)

8hanka
15. 12. 2011
Dát tip
sedelo by mi aj debile, ale to je prilis:)

Vendulo, nevím, nevím, napsal to tak sugestivně,to musel zažít! Hanko, děkuji za rým, sedí to :-)

8hanka
15. 12. 2011
Dát tip
břídile:)

...tak mě napadl ještě dovětek k básničce : nejednej se mnou nemile, ani když máš v sobě nejedno promile (Emile) :-))

8hanka
15. 12. 2011
Dát tip
Jitus, som Strelec, neverim sice horoskopom, no predsa len asi to ohnive znamenie nesie vinu, ze maju doma vo mne vybusninu:)

Ale nie, ty si milá (vykašli sa na Emila). Na cholerika bych Tě tedy netipovala :-)

8hanka
15. 12. 2011
Dát tip
o mne si doma myslia, ze som odistena vybusnina, vybuchujem kedykolvek pre cokolvek:) Za Emila sa ospravedlnujem, nie on, ja som zvanil:)*

Vendulko, díky. Asi by to chtělo, máš-li z toho v uších brnění, pořídit si brnění :-)

Chtěla jsem ho tam původně dát, ale je mi milá bez Emila. Díky :-)

8hanka
15. 12. 2011
Dát tip
:)* a ještě, milý Emile, nebuď, prosím, žvanilem:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru