Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voňavé Vánoce

16. 12. 2011
7
21
1904

To nebyl františek,

to byl František...


21 názorů

Vendulo, jejda, díky. :-)

jejdavilda
17. 12. 2011
Dát tip
jo jo, to jsem taky už kdysi použil*

srozumění díky :-)

srozumeni
16. 12. 2011
Dát tip
***

Mám taky ráda svíčky ze včelího vosku, ty krásně voní :-)

avox
16. 12. 2011
Dát tip
františek mi nevoní a purpura chce plotnu, takže taky nepoužívám... zapálím skořicové svíčky nebo lampičku s jojobovým olejem :-))

Jedině CD nebo DVD s ním, ale jedlička bude aspoň vonět :-)

ale třeba ozdobit si doma jedličku je lepší než Jedličku, ne?

Avox, díky. Já nevím, jak Vám, ale mně ten františek moc nevoní, i purpura je lepší jako Purpura. :-)

avox
16. 12. 2011
Dát tip
:-D */

Alegno, díky :-)

Alegna
16. 12. 2011
Dát tip
:-)

FAE BOMB, já bych protestovala i proti vpádu Santa Clause. Tuhle jsem viděla jednoho za výlohou z lega, hezkej děda, ale sem nepatří. Tak mě napadá: nejdřív to byl dědek z Východu a teď ze Západu :-)

no, moje první reakce byla "že(h)by?" ale nechtělo se mi věřit, že bys byla schopna...:o)

Teda já jsem nemyslela, že z něj uděláte druhého Husa, on má chudák jenom nějaké střevní problémy... Espumisan to vyřeší, nebo běh na čerstvém vzduchu :-)

Petr.II
16. 12. 2011
Dát tip
minimalizace :)

FAE BOMB
16. 12. 2011
Dát tip
Že by František protestoval proti vstupu dědy Mráze do Československa?

8hanka
16. 12. 2011
Dát tip
horiaci František a voňavé Vianoce? Tu fakt nieco smrdi:)*

na druhý pokus mi to doklaplo :o) Františka raději nezapalovat :o)

Čudla
16. 12. 2011
Dát tip
Tzv. Franta kudla. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru