Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TUMBALALAJKA

17. 12. 2011
5
6
1460

 

                  pod baldachýnem ach Rútka se bojí
                   že zdali Avruška vodky si sos
                   po tejdnu v podvečer zas budou svoji
                   červený líčko  aj červenej nos

                   chupa se kymácí že Židi v kolo
                   bubínky v tlukoty - lká balaláj
                   chatan aj kala maj na seslích sólo
                   že se svět směje  je na světě ráj

                   hava nagila...  tum balalájka
                   pod patou lahev v střep - a
mazal tov!
                   tumbalalajka... tumbalalajkaaaaaaa
...


                    měli pak pět dětí... a žádný hrob
!

 




                                                        +



 


6 názorů

gringoo
19. 12. 2011
Dát tip
asi sem to špatně napsal... škoda že neni česky :-)

jo - a hava nagila - je písnička rozverná... o rozjuchanosti ... si ji vygooogluj třeba... tumbalalajka - item :-)

hezky napsané, škoda že nerozumim ___________________________________ panáčku - a co ti je nejasný? před rituálem svatebním ženich(chatan) a nevěsta (kala) nemaj tejden spolu šoustat jo! nastane den D... pod chupou (baldachýn obřadní... napnuta textilie na 4 sloupech)je rabín oddá... je zvyk dle staryho zákona rozdrtit ženichovým opatkem lahev... že jako střepy Chrámu) a pak ostatní posadí ty sezdaný na židle - vyzdvihnou je a tančí vesele... MAZL TOV - je pokřik bujný...Ať jsou šťastni!!! a závěr jest ve chmurce... nenašli hrob - ani oni - ani jich děti... vo všecky se postaral pan Hitler ZyklonemB... plyn v plynoveich komorách - víš?

gringoo
19. 12. 2011
Dát tip
hezky napsané, škoda že nerozumim..

MKbaby
17. 12. 2011
Dát tip
Pěkný a sedí to na stejnojmennou melodii. Jen u nás moc lidí neválí jidiš a nezná souvislosti... Za mne tip!

baronka
17. 12. 2011
Dát tip
Je nádherná a hudba v ní T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru