Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A zase... Ten

17. 12. 2011
10
9
2137
Autor
Štírka

 

 

do ruda zbarvený západ slunce

směje se mi do očí

 

cesty jsou dlouhé

ztráta pár nejdražších snů bolí

 

jako by prorostly masem i kostmi

jsou vnitřním světlem

 

ač často svedou

jako bludičky do bažin

 

ale jsou vírou

a představou která staví cestu

 

a bez cest

se prostor uzavírá

 

ztratím-li sny a víru

budu klestit cestu syrovou

 

trním a neprůhlednou clonou

všech minulých chyb

 

abych se mohla

i sama smířit

 

s kýčem

        západů slunce

 

 

/5-2-2007/

 


9 názorů

Začít kdykoli z ničeho...dáváš tomu nové a nové aspekty. A navíc to aspoň jednou bezchybně vynést až na vrchol...:) jen pro radost samotnou...rád se často dívám na východy slunce...ještě nikdy jsem nepocítil, že by to nebylo... *:)..každý západ jednou začal tímto...


Štírka
08. 11. 2015
Dát tip

...souhlasím s Tebou, přítomnost i beze snů a víry je přítomností, ale je pak třeba jít životem "naostro", jakoby poprvé... a znovu na sebe nechat vše dopadat silou ničím netlumenou... a jít stále dál... a to poslední a těžké je umět "sám pobrat krásu okamžiku",  cokoli, co přímo volá po sdílení... čímž se ten okamžik umocňuje...

abych se mohlai sama smířits kýčem        západů slunce


upřímně? :)ztratit víru a sny se...dá se žít i tak. Dá se i tak zůstat v přítomností ...jen ty bys ráda víc:) jen ten nejobtížnější sen...jen ten vynese až na vrchol síly. Nic míň :) Ten cíl je nezlomný...hrajem?

upřímně? :)ztratit víru a sny se...dá se žít i tak. Dá se i tak zůstat v přítomností ...jen ty bys ráda víc:) jen ten nejobtížnější sen...jen ten vynese až na vrchol síly. Nic míň :) Ten cíl je nezlomný...hrajem?

srozumeni
18. 12. 2011
Dát tip
líbí...***

Petr.II
17. 12. 2011
Dát tip
jo, proč ne, T

Diana
17. 12. 2011
Dát tip
Nádherné, hluboké, procítěné *****

léčitelka
17. 12. 2011
Dát tip
Pochopila jsem to. Za cílem se dnes "honí" každý, jsou na to kurzy, školení, knihy...rodiče i učitelé...Nemusíme mít cíle, ale Cesty. Jenomže ty Cesty potřebují sny a víru. Jinak se klestí cesta syrová. Někdy je potřeba též.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru