Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hádanka

04. 01. 2002
1
0
3499
Autor
zolli

Hádej hádej kdo to byl, kdo kdysi tohle sesmolil?: Srdce na dlani stíny vyhání. Pro jiné za moje vyrazím do boje. Pro jiné pro tebe, zaletím do nebe. Žůžolí laň, nastav svou dlaň...

 

Na dlani laně na laně

daroval si Jolaně.

Žjůva dnes se z růží zolli

Za tu žolí na Tě zlobí!

Hned odvolej ji žouželi

a zůstaneme přáteli.


Zahradník
09. 01. 2002
Dát tip
Na takové hádanky mám jedinou reakci - sebejistý úsměv a pobídku: "Jen se tužte, já vám nechci napovídat." :-)

Zahradník
09. 01. 2002
Dát tip
Láska, páska, sedmikráska...? Hmmmm, tak to je mi otázka!

zolli
07. 01. 2002
Dát tip
Papouch nepleteš se? Tady se jídlo nevobjednává. Jooo tak? Jako, že to psal nějaký řízek? Jo takovej pohublej brejlatej co sbírá fotky :o))))) Juuuuu a je to venku...

AZALIN
06. 01. 2002
Dát tip
:-))

papouch
06. 01. 2002
Dát tip
řízek

zolli
04. 01. 2002
Dát tip
tak to sem fakt zvědavá, kdo všechno se tady teď bude mít potřebu kát. :o))))))))))

Marigold
04. 01. 2002
Dát tip
Hmmm....tak to jsem já nebyl...nicméně mne začal zajímat význam slov :"žůžolí laň". To je nějakej dialekt..? Nebo se tak mluví na děti ("ťu ťu ňuňu ty náš bobečku žůžolí !!!")....? :-)

Wopi
04. 01. 2002
Dát tip
hádám, že to nebyl vlk

Wopi: Hádám, že myslivec taky ne. O Karkulce a babičce ani nemluvě.

Wopi
04. 01. 2002
Dát tip
No... ohledně Karkulky bych se neunáhloval se soudem. "Žjůva" byl její oblíbený výraz. Dokonce moc nescházelo a místo Č.K. se jí říkalo "Červená žjůva".

Gastarbajtr
04. 01. 2002
Dát tip
já to taky určitě nebyl...:-)

Wiki
04. 01. 2002
Dát tip
:-)) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru