Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet posmrtní, Růženka sobje sama

21. 12. 2011
8
11
1677

 

Milí kamarádi, i ti, co sem o ně zrovna přišla. Hnetka vám visfětlím důvodi sfího činu, desperáckího, jak jinak.

Tak, jednak, v životě sem nenapsala sonet a nemám tucha, jestli to sonet je. Jukla sem na sonet pana Trepifajksla a psala sem podle toho ritmu, přibližně. No a pak, to je to hlavní. Říkala sem si, Růženko, co dibi si s čista jasna natáhla bačkori? Co budeš mít s těch posmrtních sonetů?

No to se ví, že leda kuloví. Tak sem si sama pro sebe jeden napsala.

Mimo to, fšimněte si, moc heski sem spojila sonet s takovou posmrtnou zhrzenou. Sem prostě nesmírně talentovaná. To musíte ale uznat všichni, i ti co mi budou spílat a nenajdou na mně nitku suchou.

 

Zhinula Růženka potají,

schválně úplně potichu,

krkavci nat rovem krkají,

i pan Šfejcárek f kulichu.

 

Smrká, slzi si utírá,

sám se chce vidět na márách,

samota trpká ho zžírá,

srtce krvavje hárá.

 

- Růženko, co si mi to učinila?

F samotě kruté uvjeznila?

Pomstím tfou duši nebohou!

 

Spálím Winterovi novou stodolu!

Hnedle zhostím se toho úkolu.

A krkavci mi f tom pomohou!

 

A mravokární ponaučení je neobvykle silní. To ale poznáte sami, že?

Jináč, dibi mjel někdo chuť, uvítám sfí posmrtní ódi. Šak mje uš znáte.

 

Piš péro, aš do smrti!

 

 


11 názorů

uš sem vám to napsala.

Prosecký
23. 12. 2011
Dát tip
Tak, Růženko, udělji ti tip za lepší dílo. Ale čekal, že to bude skutečně posmrtné. Kdo to je ten Winter?

děkuji, pane Prosecký. No, opravdové smrti je kolem aš moc. Aspoň na některích serverech. O starím Winterovi sem tu jednou psala. Zhořela mu stodola, mám tam o tom básničku:D

Prosecký
23. 12. 2011
Dát tip
Tak, Růženko, udělji ti tip za lepší dílo. Ale čekal, že to bude skutečně posmrtné. Kdo to je ten Winter?

pane Véhá, zhořela mu stodola, uš dvakrát. Diš to bilo prvně, tak sem tadi o tom napsala dílo. Po druhí uš ne. Nebudu furt psát o tom samím, že jo.

VH64
21. 12. 2011
Dát tip
Jejda, to jsem ale v společnosti, až se ostýchám... Sice nevím, co Winter provedl, ale Vám Růženko sirky půjčím, kdyby snad Vaše zvlhly.

děkuji, pane čudlo. pane Kfjetoni, to je taková metafora, víte? pane Aleši, jo, to bi šlo, zmjením to. ano, paní sfeřep.

sveřep
21. 12. 2011
Dát tip
jo je to smutní, a pan Novák s krkavcemi to uďál eště vo moc smutnější....

rytmu by prospěla malá úprava: Zhinula Růženka potají, schválně úplně potichu, krkavci nat rovem KRkají, i pan Šfejcárek f kulichu.

Fena obvykle krvavě hárá, ale srdce?

Čudla
21. 12. 2011
Dát tip
Tak tak. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru