Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nejistá

21. 12. 2011
7
12
2153
Autor
Bj.

zas jedna taková... nestojí za ní tak hluboký prožitek, takže kvalita tomu odpovídá...

 

nejsem si jistá, jestli nám noc

krájí ten samý srpek měsíce.

vím ale, že mi záleží moc

na tom, že to tak aspoň jeví se.


nejsem si jistá, zda jsem jen host

v návštěvních hodinách tvého srdce.

vím ale, že když řekneš nám "dost!",

odejít se mi z něj jen tak nechce.


ano, nejsem si jistá spoustou věcí,

ale řekni mi, kdo dneska je,

vždyť ty vážky uvnitř jsou lidské přeci


a když vychýlí se k jedné straně,

zobáček splašeně poletuje,

rovnováhu potom chytáš, marně.


12 názorů

alcap on e
09. 01. 2013
Dát tip

geniální-tip


Bj.
15. 04. 2012
Dát tip
heh vím o tom, že tahle je slabší, ale nepřipadá mi to rytmicky zas tak moc v prdeli, akorát v tom závěru, v prostředních řádcích... :) Nechápu teda ale, za co pak ten tip :) a čím jsem si zasloužila tokovou pozornost :)

Petr.II
08. 01. 2012
Dát tip
jo, proč ne, T

Bj.
22. 12. 2011
Dát tip
vendulo, Richarde, čudlo... díky za zastavení ;) gringoo... vím o tom, o všem :) každý den není posvícení... díky za zastavení a pár slov ;) kuti... jo, to jsem celá já :) všem vám přeju hezké Vánoce ;)

Básnička není špatná, líbí se mi. Tip*

Čudla
22. 12. 2011
Dát tip
/*

gringoo
21. 12. 2011
Dát tip
četla se dobře ale to rýmování ji shazuje,obsah zvolením slov příliš nezaujal... jako kdyby za ní nestál hluboký prožitek :-)

Bj.
21. 12. 2011
Dát tip
díky za zastavení a za kritiku ;) co se týče anotace, nemělo to být shození, ale jen konstatování... ale tipy jako motivaci neuznávám, kvůli nim tu nejsem... ;) nevykládej si to špatně... :)

Nepochopeny
21. 12. 2011
Dát tip
Nikdy si nezhadzuj vlastnú báseň takou anotáciou :) A k básni. Nuž, viem čo si chcela povedať, ale úprimne, ten rým nie je príliš šťastný. Ale ak budeš veľa písať, tak to pôjde časom :) Tip ako motivácia ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru