Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pocta bohémovi

23. 12. 2011
20
27
2283
Autor
aleš-novák

http://www.blisty.cz/files/isarc/9909/19990927d.html

jak žil tak umřel

říci by se chtělo:

i svou poslední cestu

Prahou

projel  jako dělo


27 názorů

F.L.Vděk
03. 01. 2012
Dát tip
:-) Mám rád blondýnky i vtipy o nich. Myslím, že se to nevylučuje. I přesto, že některé z nich už umřely.

Chigwell
29. 12. 2011
Dát tip
Blbý.Jak zemřeš ty???.....!

silesia
29. 12. 2011
Dát tip
Humor za každou cenu se mi nelíbí.To je opravdu hrozná prča,na úrovni základní školy. Víš ,já si vždycky představím,jak by bylo mě,kdyby to někdo napsal o člověku mě blízkém,který právě zemřel.A z vlastní zkušenosti vím,že hrozně. Zkus to taky,určitě máš kolem sebe lidi, na kterých ti záleží.

avox
29. 12. 2011
Dát tip
Když jsem to četla prvně, ztratila jsem řeč... Teď jsem se přišla podívat, jestli to někdo řekl za mne a zaplať pánbůh, řekl. Děkuji

Edvin1
27. 12. 2011
Dát tip
Tak, kecáte, ale Alešovu genialitu nikdo z Vás neocenil: Najít souvislost mezi lafetou a životním stylem V.H. je prostě neobvyklé. Jsi král - blbůstek! LOL

jejdavilda
27. 12. 2011
Dát tip
Wolf bude vyznamenán Putinem za 4 odboj

MKbaby
26. 12. 2011
Dát tip
Protože někteří jedinci s textem výše uvedeného díla na rozdíl ode mne nadšeně souhlasí, byl mi zaslán následující odkaz: http://hlavuhore.wordpress.com/2009/12/21/opilec-vaclav-havel-jiri-wolf/ Najdete tam článek, který jako by z huby vypadl jistému dr. Sládkovi v době jeho poslaneckého angažmá. Od článku se pochopitelně distancuji, je ovšem dobré vědět, kam až jsou někteří lidé ve své nenávisti schopni a ochotni dojít...

Diana
26. 12. 2011
Dát tip
Nikdo není dokonalý. Velcí lidé vždycky budili v někom úctu a obdiv, v jiném nenávist a posměch. Je to skutečně v úhlu pohledu, v tom, co chceme vidět a co si dokážeme připustit. Moje úcta a obdiv k tomuto "bohémovi" posměch nepřipouští, jen on by měl právo se tomuhle smát. Souhlasím s MKbaby a jejdou. Nelíbí se mi to.

MKbaby
25. 12. 2011
Dát tip
... no, byl to člověk z masa a kostí, tedy žádný pánbůh, ale že by život prochlastal, o tom nemám zprávy. Možná je potíž ve správné definici slova "bohém".

nebo se pletu a nebyl to bohém?

jejdavilda
25. 12. 2011
Dát tip
Nebo se pletu a je nějaký jiný výklad než , že celý život prochlastal?

jejdavilda
25. 12. 2011
Dát tip
Opět to samé co jsem psal předtím v jiné kritice. Mysleme si o tom co chceme, ale neurážejme.

Toscana
25. 12. 2011
Dát tip
A beru ti to snad, Jejdíku??? Neberu. Tak zase pro změnu neber ty to moje mně. Díky ;-)

jejdavilda
25. 12. 2011
Dát tip
Toscana-teda posledních pár let byla mediální masáž negativní, pokud jsem dobře četl, takže čerpám ze setkání, která jsem zažil.

Toscana
24. 12. 2011
Dát tip
Chacháááááááááááááá - to sedí!!! :o)))) *t Jejdo, pokud má někdo názor mimo oficiální mediální masáž, neznamená to, že je komouš nebo že byl děsně aktivním svazákem. Má možná jen o něco víc informací než ty a nebojí se říct, co si myslí, i když ví, že to možná někomu nepůjde pod nos. Což je v podstatě totéž, co dělal celý život ten jezdec na lafetě. ;-)

jejda: myslím, že by se tomu zasmál. Ale je to jen můj názor

Zordon
23. 12. 2011
Dát tip
já si jen tak představuju jak mu tam nahoře někdo chraplavým hlasem říká: "však se tam dole bez tebe neposerou, je tam přece Šerkézy."

jejdavilda
23. 12. 2011
Dát tip
No nevím, tohle si nezasloužil. Nebyl jsi v SSM?

srozumeni
23. 12. 2011
Dát tip
***

8hanka
23. 12. 2011
Dát tip
:)*

jen aby pak nebylo na odpočinek pozdě :o)

trochu brzo, ne?

jen klidně spi dál...odpočívej v pokoji :o)

přišla jsem o něco?

jestli jsem koukal správně byl tam i kousek hlavně...

Kočkodan
23. 12. 2011
Dát tip
Alese upresním v této vete: Václav se svezl na lafete.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru