Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plavba do neznáma - část 3 Kouzelné přesípací hodiny

26. 12. 2011
0
0
257

 

,,Jacku teď máš kormidlo ty, já už jsem strašně unavený od té doby co jsme vypluly jsem nespal, předávám ti velení."Šel jsem do svě kajuty a ještě předtím než jsem šel spát jsem položil přesípací hodiny na stůl.
Asi kolem poledne se na mě u Jacka ptali mí kamarádi a on jim odpovděl,,Kapitán Lakoń odešel do své kajuty spát a nechce být rušen."Asi po pěti hodinách spánku někdo začal hlasitě bušit na dveře mé kajuty ,,kapitáne vzbuďte se " ozýval se hlas za dveřmi rychle jsem se převlékl a skoval hodiny do kapsy všiml jsem si že písku nahoře i dole je pořád stejně, otevřel jsem dveře, namořík co stál za nimi byl jako k smrti vyděšený králík a hned začal mluvit ,,loď jako by měla vlastní vůli, je úplně jedno jak točíme kormidlem nebo jestli veslujeme jen na pravé straně vše jsme skusily, ale co je a tom nejhorší směřujeme plnou rychlostí k bermudskému trojúhelíku."

,,Tím pádem nám zbývá jen jedna možnost",řeknu a vyjdu na palubu kde je většina posádky a snaží se přijít na nějaký způsob jak se dostat dál od bermud.,,Všichi do podpalubí, kromě Fanta Deiva potřebuju se s ním o nečem poradit",všichni kromě Deiviho šly do podpalubí,Deivy
ke mně přišel a zeptal se ,,co potřebujete" a já mu odpověděl

,, víš Deivi když jsem tě příjmal na loď připadalo mi že jsi cvok co se může hodit, vím že jsi zasvětil svůj život mytologii a bajím a tak se tě musím zeptat co je tohle" vyndám hodiny z kapsy a Deivy je tak překvapen že málem spadnul,,to jsou bermudské hodiny,dříve prý přímo uprostřed bermud byl ostrov a na něm žili lidé s vysokým IQ, ale zoufaly si, nikdo se nedostal k nim ale ani oni z ostrova, proto vědec Bilber Nuiq vynalezl hodiny se špetkou kouzla, umožňovali komukoli odplout nebo připlout do bermud,
ale slouží jen tomu kdo má dobré srdce, jinak ho hodiny místo záchrany usmrtí, ale dnes fungují jinak, je úplněk každého kdo se s nimi plaví v den úplńku přeteleportují na tento ostrov který se kdysi nazýval Magicismus protože lidé co na něm žili měli údajně kouzelnou moc, jednou se ale jedomu z nich nepovedl pokus o vytvoření lodě s vlastí vůlí a jeho duše se přenesla do lodě právě na té na které byla učiněna poslední plavba s hodinami její kapitán ji nechal v přístavu i s hodinami a druhý den už tam nebyla, a mám takový pocit že na této lodi se právě plavíme, Jak jste k ní a k těm hodinám vlastně přišel??"

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru