Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Silvestrovská

31. 12. 2011
11
23
1804

 

Opuštěni

svými otci a matkami

přehlušujeme svůj žal

šampaňskými zátkami

 


23 názorů

Ríšo, díky :-)

Moc pěkně napsané. Přesně tak to je. Tipuji*

Anóóó :-)

Alegna
01. 01. 2012
Dát tip
:-))))))))))))))) budeme labutě

Tak hlavně, abychom nebyly husy :-)

Alegna
01. 01. 2012
Dát tip
myslím, že budeme potrefený :-)

hlavně, aby tím špuntem nebylo někdo potrefenej :-)

Alegna
01. 01. 2012
Dát tip
špund vyletěl vstříc novému roku, ten starej vyšuměl

Při poslechu rachotu zvenku mě napadá, že to je další způsob přehlušení čehosi v sobě. Ale ty kytice barevných světel jsou nádherný!

Čudla
31. 12. 2011
Dát tip
Já vím. Taky to mám tak nastavené.

Petře, díky. Čudlo, dokud nezapomeneš, budou stále s Tebou. Hodně štěstí a lásky v novém roce!:-)

Čudla
31. 12. 2011
Dát tip
Každý rok tento den na ně myslím. Oba už tady nejsou a stále mi chybí. *

Petr.II
31. 12. 2011
Dát tip
*

Jsou-li v srdci, mohou být třeba na konci světa. Díky, Vendulo :-)

Srozumění, díky za vysvětlení, teď už tomu budu rozumět :-) Avox, to je fajn. Šťastný nový rok nestřídmý na krásné zážitky a inspiraci! :-)

avox
31. 12. 2011
Dát tip
nepřehlušuji... zpátky se ohlížím o vánocích, o Silvestru se snažím dívat do toho příštího. Dovedu být dobře naladěna i bez pití a přejídání, což přeji i tobě a všem ostatním :-)) */

srozumeni
31. 12. 2011
Dát tip
Jakože Tvůj text je smutný (křížkový) a přitom se mi líbí (na hvězdičky). To byl jen experiment, pardon, už to dělat nebudu. Samozřejmě přeji všechno nejlepší do nového roku...

Srozumění, můžeš mi svůj piktogram přeložit? Střídavě dobrý nebo střídavě špatný? :-)

8hani, já něco optimističtějšího vyštrachám, nebo mě ještě něco napadne. Je to přesně tak, ne každý cítí potřebu se v tento den zpít a přejíst. Pokud to jde, je fajn být mezi blízkými a třeba někde hodně daleko od bydliště, v horách apod., ale k zahození není klid a meditace o roce uplynulém a pohled do budoucnosti. Na to během bakchantského veselí není čas. Ať to dopadne jakkoli, přeju pohodu dnes i po dny příští :-) R. L., díky za PF, přeju hodně štěstí a inspirace, a hlavně dobré zdraví, které je základem všeho ostatního :-)

srozumeni
31. 12. 2011
Dát tip
*+*+*

8hanka
31. 12. 2011
Dát tip
Jituska, cakala som nieco vesele, blaznive a Ty slzy vhanas do oci...pravdu mas... pre mna uz davno nie je Silvester vesely, rokmi ho vnimam inak ako za mlada...moji blizki su vacsinou uz prec z domu, som rada, ze aspon jeden syn je zatial doma so mnou...neláka ma ist do spolocnosti a tvarit sa veselo len preto, ze sa to patri...chcem ist so synom na chvilu do prirody a potom pokojny vecer doma:)* Vsetkym prajem Sivestra takeho, po akom tuzia:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru