Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

+++

04. 01. 2012
18
46
2469
Autor
FAE BOMB

 

 

"O mrtvých jen dobře..."

 

Dobře, že umřel!!!

 

 

 


46 názorů

:) E.

:DDDD pojťte mrknout na mou poradnu. To budete koukat!

Růža...mě taky,jak by jsme chrastili :)

pane blboune, diš mje napadaj sami sprosťárni! ale otevírám poradnu, přiťte.

delaware
07. 01. 2012
Dát tip
tip

FAE BOMB
06. 01. 2012
Dát tip
KZ: Když kameníkovi zaplatíš, tak ti to udělá. Problém je s náhrobnim kamenem. Timhle by se dala potesat pyramida... :-)

Růža...a co tak nějak poeticky: Postůj a neodcházej Růža se dočkala Jsi na řadě

Dobře, že umřel!!! http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=400263&akce=readcritics&crit=4230070 Na to se mi kameník vykvákne!

FAE BOMB
06. 01. 2012
Dát tip
Dík všem. Nápis si klidně použijte. Stačí, když uvedete zdroj... :-))) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=400263&akce=readcritics&crit=4230070

ano, pane blboune. Ale musíte si taki napsat nějakí krásní epitaf, jo?

Růžo...postavíme si hrobku,společnou :)))

aaaa, do pitle!!!! To je přehmat!!!!!

Toscana
05. 01. 2012
Dát tip
noc na spadnutí pavlikovaruzenka - kurňa, nebylo by dobře se aspoň podívat na to, pod jakým nickem jsi zrovna přihlášená? :o))))

Růža...a jéje :D

Růžé...já si o ně řek(do truhly:)

tak sem si to rozmislela. Chtěla bisem černí obelisk a na něm červení epitaf. Zde Růženka odpočívá, s obláčku se na sfjet dívá. Tak chitrá a krásná bila, teť tu leží celá zhnilá. a dole na jední straně červení růže a na druhí straně labuť s podříznutím hrdlem a s toho hrdla kapající červení kapki, jako kref. A dole, jak ta kref dapadne, tak takoví červení kamínki, jako rubíni. To bude krása, že? A f rakfi budu mít bílí kŕajki. To mi pan Šfejfarek slíbil, že to zařídí. Na PP totiš bilo fčera jedno dílo o pohřbu, tak sme se o tom bavili. Doufám, že umřu velmi romanticki. Není smrt, jako smrt, že jo?

NaNov-možná jen falickými))

já si stejně asi nechám vitesat něco vjetšího. Eště popřemíšlím, pak dám vjedět. pane blboune, máte velmi pozornou tchíni. To abi vám f hrobje netáhlo na nohi, víte? Je tam prí dost vlchko.

Růža...těžko, budu mít bílé teplé ponožky. Tchýně mi je už koupila :)

růžo, bude to podle hesla "kdo dřív odejde ten dřív bere" :o) tedy jestli nebude FAE dělat nějaký obštrukce...

Možná by mně na mramoru slušela i varianta: Dobře mu tak!

teť se fšichni poperem, gto to bude mít na hrobje! Já budu mít f rakfi bílou krajku, tak bisem mohla vihrát!

:DDDDDDDDDDDDD to je hééééskiii!!!

*

avi...(k tématu nápisů na hrobě)

Čudla
05. 01. 2012
Dát tip
Jo to je dobré. *

avox
04. 01. 2012
Dát tip
no nazdar, nestačí, že to bude říkat půlka příbuzenstva, ještě platit kameníkovi za tesání?! :-)) */

8hanka
04. 01. 2012
Dát tip
mam s rodicmi spolocny nahrobny kamen,keby nie ich, prosila by som o moznost pouzit tento epitaf:)

**********************************************************

Aleši, přiznávám, že nevymyslel. To chce závan geniality.

*n*á*d*h*e*r*n*á*

VH64
04. 01. 2012
Dát tip
No tě pic!

Toscana
04. 01. 2012
Dát tip
chachááááá, tak tohle chci jako epitaf taky!! :o))))) *t

vidíš, Květoni, ptal ses mě, co bys napsal, až umřu...tohle bys nevymyslel!!! :o)

snad tohle nebude číst paní Marcela K., jistě by si to dala do patřičného kontextu :o) nic už veršovat nemusíš, tohle je naprosto dokonalé...

Já to chci taky!!! To je bomba! ((o:

FAE BOMB
04. 01. 2012
Dát tip
Až budeš na umření, tak pošli PM a já ti něco pěknýho zaveršuju. Taková kvalitka, že by se to dalo tesat do kamene... :-)

8hanka
04. 01. 2012
Dát tip
bomba:)*

srozumeni
04. 01. 2012
Dát tip
super, vtipné...***

Petr.II
04. 01. 2012
Dát tip
jo, hodně silná černá káva ..

Petr.II
04. 01. 2012
Dát tip
jo, hodně silná černá káva ..

ty vole!!! tohle bych chtěl mít na hrobě. akorát že já žádnej hrob mít nebudu...škoda. Mohl jsi být slavný náhrobní básník.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru