Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slavnostní otevření Růženčini poradni!

07. 01. 2012
10
24
1995

Moji mili kamarádi, přátelé i nepřátelé. Uš mje dobře znáte, jak k smrti ráda radím. Tak sem se rozhodla otevřít Růženčinu poradnu.

Poradím vám s čímkolif, literárně i neliterárně.

A jak to bude fungovat?

Dotazi mi pište do fskazníku, nobo jako komenti. Aš se něco nazbírá, asi tak jednou tídně, záleží na mnošství, budu je publikovat i s otpovjedi.

Normálně jako dílo.

Bude se to menovat: Růženka přemíšlí, radí, bonzuje.

Bude tam můj sfáteční obrázek.

 

 ten nanuk je japkovocitrónoví, dibi to někoho zajímalo.

 

Ptejte se klidně na cokoliv. Třeba i na trable f lásce, nebo f sexumám otpovjedi. Hlavně ale budu radit literárně, to je jasní. Diš si nebudu vjedět radi, klidně to přiznám, i diš pochibuju, že bi k tomu došlo.

 

Tak piš péro a diš si s něčím nevíš radi, svjeř se skfjelí a chitrí Růžence.


24 názorů

aha, zajímaví dotas, děkuji:D

VH64
08. 01. 2012
Dát tip
Tak přeci něco, ale určitý prvek voyaerství tam možná stejně je. Zaujalo mne to "publikování na hlavní". Dá se o dámách u E55 také říct, že publikují na hlavní?

pochopila sem. Otpovjeť v dalším kole. První sem uš dneska pustila:D Je na hlavní:D

děkuji za dotas, zamislím se.

aha, víborní dotas, pane Kfjetoni. Zítra čekejte otpovjeď. Na PP sem vložila uš dneska, jen to doplním. Dneska bisem nemohla na hlavní a vjeřtě, že to stojí za to:D

Růženko, nemůžu pořád přijít na to, proč přechod přes silnici pokaždé vede na druhou stranu, ať stojím kdekoli.


renegátka
07. 01. 2012
Dát tip
Milá Růženko, Kdy naprší a uschne? Já potom mám rande, víš.

děkuji za otkas i dotas. Otpovím. Na PP uš mám fůru dotazů, tak sem na tom začala pracovat.

sveřep
07. 01. 2012
Dát tip
obráski dávám tímdlec http://editurek.sweb.cz/editurek/editurek.htm a otásku teda tudlec: fůbec nemam oblíbený současný mladý poblinkující basnik. můžeš mně ruženko ňákýho nafrhnout, abysem si ho foblíbila? a tim se stala kulturnější žena?

mám pane Bombíku, dva. Todlenc je otáska zviku. Jo, na spadnutí, tak to bil omil při fkládání kritiki. Von ten alter hovoří spisovně, jinač. Já sem si nefšimla, na kterím zrovínka sem:D

FAE BOMB
07. 01. 2012
Dát tip
Růženko na spadnutí, mám dotaz. Máš i nějakej alternick, kterej hovoří spisovně? Toto jest obtížně čitelné...

dobře, pane blboune. jéé, paní sfeřep, děkujiiii, vám taki! Já eště do kritik obrásky dávat neumím. Ale gde sou vaše otásky? Na PP uš je jich plno, co nevidět, budu muset otpovídat.

sveřep
07. 01. 2012
Dát tip
jo á - vše nej do nofýhoroku scelýho srce

sveřep
07. 01. 2012
Dát tip
konešnje !!!

...bu du vás tipovat horem dolem

s tím počítám. Fšak další tipi budou u otpovjedi. Já tipi dost potřebuju, abisem mohla publikovat na hlavní, víte?

...dám tip předem*

rozhodně ano! Ofšem otpovjeď tak jak sem psala, f samostetním díle. Na PP je to taki, tam uš mám dotazů plno.

První dotaz...můžu se ptát i na neptatelné? S tipem počkám až po odpovědi.

to je dobře, pane čudlo. Klidně můžete posílat dotazi. Ot toho sem tu.

Čudla
07. 01. 2012
Dát tip
Líbí *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru