Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lední medvědi

09. 01. 2012
8
19
1374
Autor
Ester Turian

Ve chladivém království

všude jenom led a sníh

Eskymáci prohání se

v širých pláních na saních.


Lední medvěd Kryšpínek

jeho bráška Kají

na kře jezdí tam a sem

celý den si hrají.


Večer vítr zafouká

všechny jejich stopy

kožichem je zahřeje

bílá máma Nopy.



19 názorů

Gabi, Růženko, R.L. - díky za reakci Kočkodane - díky za úsměv, taky ti posílám :)

Kočkodan
28. 01. 2012
Dát tip
Podívejme na Esteru, pekná básen, na mou veru.

je to milí:D

gabi
14. 01. 2012
Dát tip
:)*

Opravdu díky, Aleši. E.

klub pro tebe neznamená žádné povinnosti ani výhody, jen jsou tam dílka podobného druhu. Nenech se vyvést z míry a piš :o)

Děkuji. Jsem tu nově a naprosto zmatená ... :) Pěkný večer. E.

tak jsem ti dílko dal aspoň do klubu slabikář :o)

Já to myslela taky jako vtip, že by chtěl někdo moji říkanku do slabikáře :). Ale díky za upřesnění. Většinou beru všechno nesmírně vážně :).

myslel jsem to spíš jako vtip, když si vzpomenu na pokřik, že by se měl přehodnotit kocour Mikeš, když se v knize vyskytuje slovo cikán...:o)

I Tobě Čudlo děkuji za příspěvek. E.

Hani, děkuji. Přiznávám, že nejhezčí kritika je: mami, řekni nám lední medvědy :).

Aleši, díky za příspěvek. To mě vůbec nenapadlo. Připadalo mi, že v říkance o ledních medvědech by měla být bílá. Do slabikáře bych klidně dala : jejich máma :) (ale moje děti by to nesly těžce).

8hanka
09. 01. 2012
Dát tip
mile, viem si predstavit vedla obrazky medvedikov, detom sa tu musi velmi pacit:)*

do slabikáře by to neprošlo, ta "bílá máma" by cenzorům připadala rasistická :o) ale mě se to líbí. jednoduché, hravé...

Čudla
09. 01. 2012
Dát tip
Milá říkanka pro děti. Líbí. *

Čudla
09. 01. 2012
Dát tip
Milá říkanka pro děti. Líbí. *

...vítr večer ... nebo ... večer vítr...? E.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru