Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tichý společník

11. 01. 2012
23
19
2192
Autor
aleš-novák

úvodník z posledního kola soutěže Slovo má...

Sedával u počítače téměř každý den. Od té doby, co po jednapadesátiletém manželství ovdověl, byla to jeho jediná zábava. Kdoví, proč si vybral zrovna literární server, i když mu oči už dávno nesloužily tak, jak by chtěl.
Vybíral si ze sloupce na levé straně stránky ženská jména a klikal na ně. V průběhu několika měsíců už tu měl své stálé favoritky, ale rád objevoval i nové, mladé tváře.

Připadal si, že přes sklo monitoru nahlíží do jejich pracoven, kuchyní, školních tříd… svěřovaly se mu samy, často i víc a rychleji, než by čekal. Jen o tom nevěděly. Znal jejich osudy, svlékal si je prostřednictvím jejich vlastních slov, ani nepotřeboval dalekohled, aby odhalil tajemství cizích ložnic. S prstem na tlačítku počítačové myši mohl mít jakoukoli ženu, kterou chtěl. A tolikrát, kolikrát se mu zachtělo.


Když ho jednoho dne ráno našla ošetřovatelka, už nedýchal. Ale na tváři měl šťastný úsměv.


19 názorů

větroplach
12. 01. 2012
Dát tip
*

oran
12. 01. 2012
Dát tip
po takové době za kompem, mohl mít jedině radost z toho, že už konečně umřel. jinak v tomhle stylu, jakým je to podáno, musel mít z toho kompu spíš depky :-D

Háber
12. 01. 2012
Dát tip
že aký návod ************ (na šťastný život)

Rášek: záměrem tohoto úvodníku nebylo nalákat čtenáře. Jen ukázat, že se dá i na literárním serveru najít jiný způsob používání.

Alegna
12. 01. 2012
Dát tip
pěkná miniaturka, všechno má svůj smysl

Zuzulinka
12. 01. 2012
Dát tip
:-)

Prosecký
12. 01. 2012
Dát tip
Děkujeme za návod. Takové využití Písmáka je jistě zajímavější než rozsáhlé hádky kritiků a správců a nějaký výrok, který si už stejně nikdo nepamatuje. Jenom jestli by pro nás, staré, přece nebylo zdravější vyjít ven nebo si zaplatit společnici ba procházku?

Vaud
12. 01. 2012
Dát tip
Mam pocit, ze jsem to hodnotil hezky ;-)))

Toscana
12. 01. 2012
Dát tip
Aleši, tohle se ti fakt moc povedlo! Taky jsem se u čtení usmívala... *t

Kočkodan
11. 01. 2012
Dát tip
Jo samota, ta umí být pekný prevít...

Petr.II
11. 01. 2012
Dát tip
*

avox
11. 01. 2012
Dát tip
před chvílí jsem to četla na titulní stránce a napadlo mne, co už tady řekla 8hanka - pokud lze vůbec o nějaké smrti říct, že je pěkná, tak tahle asi byla */

tak ještě jednou - Tip na rozloučenou!

8hanka
11. 01. 2012
Dát tip
pekna smrt:)*

srozumeni
11. 01. 2012
Dát tip
krásné,milé...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru