Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To: www.písmák.cz

02. 02. 2012
18
16
1528
Autor
Garay

"Moc mě to tu stravuje." Dneska jsem četla cizí deník. A já viděla v těch řádkách Sebe! a svého Ježíše, Boha i Ducha Svatého co jedno jsou a taky Máří Všechny ty "Mery" A Propasti A Lyriky A Jarušky Janiny a vím já, kdo ještě Zůstávám Navzdory zprávám Nebo kvůli Vždyť už i prsty mi nad klávesnicí co chvíli chtějí štrajkovat "8 let, ty huso!" Ale jsi můj svět Jednou okraj. Jindy Středobod. Stojíš za starou bačkoru. Jindy za zlámanou grešli, chceš-li. (Stejně se nikdy nedoplatím)


16 názorů

VH64
02. 02. 2012
Dát tip
Když nejde vo život...

papouch
02. 02. 2012
Dát tip
já dvanást :-p .-)

Norsko 1
02. 02. 2012
Dát tip
ano, pýsmáka milujeme všichni. hlavně s tím tvrdým y

devian
02. 02. 2012
Dát tip
jarušky, janiny a jarmily das ist pismak

dadadik
02. 02. 2012
Dát tip
já taky osum letos...blbárna svým způsobem :)

Alegna
02. 02. 2012
Dát tip
vystihlas to dobře

Rozumím.*

Čudla
02. 02. 2012
Dát tip
Jo dobrý. *

Garay
02. 02. 2012
Dát tip
Já nevím, pliveme tu po sobě, banujeme se... Přicházíme a odcházíme, abychom zas a znovu dostali po srsti nebo proti ní... Ale je to tu návykové.. Za osm... deset let to tu člověku vroste pod nehty... Kolikrát sama sebe hodnotím podle jakýchsi pravidel Písmáku... Smutné? Veselé? Realita... A zůstává otázka... ztratila jsem tu těch 8 let? Nebo naopak... Ani retrospektiva nepomáhá... Beru to moc vážně... I když nejde vlastně o nic... Anebo...?

srozumeni
02. 02. 2012
Dát tip
Libi...***

...bezva***

Metta
02. 02. 2012
Dát tip
hehe..to este jde, ja tam vidivam i horsi veci

Tony.cs
02. 02. 2012
Dát tip
Tohle je dobré ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru