Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázečky

09. 01. 2002
3
0
1423
Autor
Hippie

Je to jenom

sen z hadí pavučiny,

co zpívá den co den ve své bublině plné deště

a nikdo ho neposlouchá?

 

Komu se zdálo

o zatmění slunce,o skonání světa

a neuskutečnitelné jasnozřivosti,

co spletena je z několika vláken budoucnosti? 


Hippie
01. 02. 2002
Dát tip
Tyhle řádky nebyly psaný s velkýma ambicema.Jsou přes dva roky starý a já je mám moc ráda,jelikož mi většinou vykouzlí na tváři úsměv...:-)Vzpomenu si na dobu vzniku,a tak...Asi se ani nedaj' pochopit....

mejdej
31. 01. 2002
Dát tip
Bohužel, myslím si že tohle dílo je docela slabé. Kdyby to byl aspoň kaligram, ale tohle hraní s barvou a velikostí tomu na kvalitě nepřidá. Na první pohled mě to dílo docela zaujalo, říkal jsem si že má v sobě něco zvláštního, a to skutečně má. Nepochopitelnost. Tohle dílo nestojí o to, aby nad ním bylo zamýšleno, tváří se tak sice, ale je to jen zdání. Musí se, jako myslím bohužel většina Tvých děl, jen nechávat působit. Jak dlouho ale vydrží třeskutě vzletné metafory šálit duši a rozum člověka?

miklunka
27. 01. 2002
Dát tip
hm...nevím trošku to ruší to hraní s písmem...ale jinak je to zamýšlivý :o)

DISPARITY
16. 01. 2002
Dát tip
Zajímavá slova. Zajímavá práce s textem - zkusím hádat - ty velký slova sou šifra a znamená to, že.... Zkusím na to zahulit. No fajn ****

MrSasa
16. 01. 2002
Dát tip
DISPARTY: Buď zhulenej furt a budeš rozumět všemu! :o) Já básničky čtu jenom zhulenej... (a to je čtu pořád - pro jistotu) :o) *!*

MrSasa
16. 01. 2002
Dát tip
Ještě avi...

dablik008
16. 01. 2002
Dát tip
:o)))) MrSasa na to jde dobre, vemte si z nej priklad hnidopisi ;o))

Hippie
16. 01. 2002
Dát tip
Děkuju,děkuju,DISPARITY,jestli v tom vidíš šifru,jenom dobře!A že ti v chápání pomáhá příroda ještě lépe!!!!:-))

dablik008
09. 01. 2002
Dát tip
! oslovilo, a zamyslelo...to je dobre :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru