Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

politologická úvaha

08. 02. 2012
19
32
2557
Autor
aleš-novák

Koho zvolí presidentem?

Mohl by to být

dobrý fór

kdyby na Hrad přišel

zase Václav Klaus.

Junior...


32 názorů

LV
11. 01. 2013
Dát tip

Václav tretí ?


MKbaby
10. 03. 2012
Dát tip
Raději Santa Clause - na rozdíl od VK nedává všem najevo, že je nejchytřejší, a rozdává dárečky :)

Edvin1
24. 02. 2012
Dát tip
Aleš: Kdybych neviděl ty zástupy na jeho pohřbu, asi bych věřil, že VH je skutečně ceněn jen v zahraničí. Jak naznačuje i Tvá poznámka. Ed

Havel...to je ten s těmi krátkými kalhotami?

Edvin1
23. 02. 2012
Dát tip
Byl jsem v Kanadě. Když jsem zmínil, že pocházím z Čech, onen zahradník(!) se celý rozzářil a řekl: Václav Havel? Oznámil jsem mu, že presidentem je tam už jiný Váckav. "Ten, co krade pera, že?" odpověděl, a zase se vrátil k zesnulému Havlovi. Propanakrále, snad nechcete, aby mi v budoucnosti po světě říkali: "Jo, to je ten syn toho chlápka, co krade pera?" Já si myslím, že ze všech "státnických" činů VK právě toto bude tím, s čím jej bude historie spojovat nejčastěji. Václav Klaun.

no, aby to nakonec nebylo ještě horší...:o)

guy
09. 02. 2012
Dát tip
doufám podobně jako avox :-)

Prosecký
09. 02. 2012
Dát tip
Ostatně my, monarchisté, bychom takový postup uvítali. Monarchie je totiž mnohem levnější. například francouzský prezidentský úřad stojí (bez voleb) třikrát více, než britská královna. U Klausovců se jistě nemusíme bát nějakého odnárodnění, na rozdíl od našeho legitimního krále, Karla Habsburského, nejstaršího syna nedávno zesnulého následníka Otta von Habsburg-Lothringen. Tento Karel by byl čtvrtým českým králem tohoto jména v pořadí, takže by to byl Karel IV. Tak dobře známý Karel IV., byl čtvrtým římským císařem, ale prvním českým králem Karlem.

Čudla
08. 02. 2012
Dát tip
Pane Bože chraň nás od všeho zlého...*

"pochopil jsem tvůj špatný vtip, Pelnáři..." už ani nevím, z které povídky od Šimka a Grossmana to je...

Kupodivu se jedná o jediného člověka. Pochybuju však, že sám dokáže vyslovit celé svoje jméno bez toho, aby při tom nejméně dvakrát neusnul.

ti by se tam všichni ani nevešli...:o) Habsburkové!!!

Větší fór by byl, kdyby na hrad přišel Karl Johannes Nepomuk Josef Norbert Friedrich Antonius Wratislaw Mena von und zu Schwarzenberg.

Garay
08. 02. 2012
Dát tip
Sýr? Sýr! A proč ne. A k juniorům.... Král je "mrtev" ať žije "král"... Bič a pryč :D

já myslím, že přímka projde, akorát splatností od 2018, asi. Uvidíme...

baaba
08. 02. 2012
Dát tip
p.s. ale tahle úvaha je o něčem jiným ...tak se omlouvám

baaba
08. 02. 2012
Dát tip
...já myslím, že přímá vplba neprojde. Přece si kapři sami nevypustí rybník :)

Diana
08. 02. 2012
Dát tip
Možná bychom si měli zvykat. Až to tu bude AU (asiatská unie). ;-)*

tak jsem to zkusil, no :o) ale třeba volební kampaň se salámem Junior, to by mohlo zabrat :o)

Toscana
08. 02. 2012
Dát tip
Mi to teda zase až jako tak velký fór nepřipadá, spíš tak trochu horor... :o))) *t

avox
08. 02. 2012
Dát tip
aprílový fór, doufám :-))

Pokud by byl na známkách, tak zaplať pánbůh, že se olizují z druhé strany.*

Zordon
08. 02. 2012
Dát tip
Politolog je ten kdo ví koho kdy a jak správně politovat?

Kočkodan
08. 02. 2012
Dát tip
Pri predstave skoro vyji, nechci zadnou dynastii. Kdo táhne dál hradní káru? Lid by nejspís prál si Járu. (Cimrmana)

Josephina
08. 02. 2012
Dát tip
klan Klausů jako obdoba klanu Kennedyů? :-)

jejdavilda
08. 02. 2012
Dát tip
Existuje nějaký Václav Klaus Gothaj?

jo tenhle...já myslel Fischer-Reisen :o)

jejdavilda
08. 02. 2012
Dát tip
Náhodou kdo se může pochlubit, že hlavu státu je můra?

lepší než cestovka :o)

jejdavilda
08. 02. 2012
Dát tip
Salám na hrad!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru