Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ví snad Bůh kam svět kráčí?

12. 02. 2012
0
1
578
Autor
incredibilis

 

 

Ví sám Bůh kam svět kráčí?

 

 

 

To když láska v nenávist se propadá,

Když anděl mrtvý na zem dopadá,

Když ve světě vedou války,

Když zamilované páry od sebe dělí dálky.

Něco takového, jako když nechci ale musím,

Něco takové, jako když miluji a přitom se dusím.

Tehdy si začněme klást otázky, tvářit se napovrch spokojeně, malovat růžové obrázky.

Ale anděl, na zemi mrtvý ležící, je víc než důkaz do očí bijící,

odkazuje nám, že již není vše jak má být, že už nepomůže nám pár lidí, co nebojí se snít.

Již není prostor pro chyby, tak proč přesto všechno jsme my lidi?

Zasluhujeme si existenci svého bytí, vždyť jen ubližujem a jsme moci a peněž nikdy sytí.

Pak tedy proč Bůh vyvolil nás, jako vládnoucí tupé loutky tohoto světa,

mohl snad sam Bůh udělat chybu? a má snad právo veta?

Nezbývá než doufat, že Bůh se nikdy nemýlí, že ví co v nás opravdu vytvořil,

vždyť ani o tom nevíme a kolikrát nás podpořil.

Kéž nikdy se nestane aby něco řeklo, svět lidí zde býval, avšak je to již dávno,

co Bůh zde křik dětí slýchal..

 

 

 

 


1 názor

vždy když se jdu podívat jaképak výtvory bojují v aréně odříkám si takovou malou modlitbičku ve které si zopakuji nejčastěji psaná klišé která se stále opakují a snad nikdy se nestalo abych alespoň dvě stránky přečetl vyhnuvší se těmto otřepaným trikům a fórům. věř že na prvním místě je anděl, nejlépe padlý, či temný. :-D jsi drsoň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru