Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na hřišti

09. 01. 2002
4
0
1592
Autor
Kami

Co tady sedíš s hlavou v dlaních. Dal jsem ti snad málo?

Zrovna teď mám pocit, žes´ mi víc vzal než dal. Ale to není tvoje chyba – za to si můžu sama.

Co ti chybí, tvore? Dal jsem ti rozum a milující rodinu ...

Rozum? K čemu mi je? A rodina? Vždyť jsi mi jí kus vzal hned v dětsví.

Jsi tvor a nemáš si proč stěžovat!

Já si nestěžuju! Truchlím.

Po čem truchlíš?

Takové divné věci ty sotva pochopíš. Vlastně lituju sama sebe.

Aha, tak víš co? Já ti pomůžu. Zařídím ti život jaký chceš, na kterémkoli místě této planety.

Vážně a změníš i mě? Můžu být nablblou blondýnou s vypočítavými geny a dlouhýma nohama, nebo mi dáš víc průbojnosti, dravosti a cílevědomosti? Ne, víš co? Chci být pořádná mrcha! Víš, abych neměla zábrany, vzít si to, co chci.

Ne, změnit tě nemůžu. Takový prostě jsi, tvore. Ty nejsi se sebou spokojen? Máš přeci víc inteligence, než většina ostatních tvorů.

A co to ostatní? Vím, řekneš: To si musíš vyhrabat sám, tvore. Mám chuť to vzdát...

Ale...

...Ne tak jak ty si myslíš. Udělal jsi mi nabídku. Když už se mi sny neplní, tak chci ve snech žít.

Ale to brzy přijdeš o rozum. Ani já nevím, kde tvorové jako vy mají hranici mezi sny a bděním. Zblázníš se!

No právě. Splň cos´ slíbil!


Toxman
28. 03. 2002
Dát tip
Ach...raději ne :-)

Ach jo

Petula
11. 01. 2002
Dát tip
No, co bych povídala...

Je to stejná cesta jako "Ne tak, jak ty myslíš..." Jen, snad, trochu méně krvavá...
Ale, myslím, že bych (v depresi) reagovala stejně.
Tvor není, čím chce být, tvor nežije, kde chce žít, tvor byl umístěn mimo svůj čas...
Ach jo!

░▒▓~_~▓▒░
«*»


Lothar
09. 01. 2002
Dát tip
* Žít ve snech, proboha, proč to tak svádí. Zbláznit se, přijít o rozum, vřele nedoporučuju. :o)

Lothar
09. 01. 2002
Dát tip
Musím se přiznat k jedný věci, zamiloval jsem se do tvých dílek, říkám to nerad, Jarek mě kvůli tomu totiž zfackuje. :o)

Kami
09. 01. 2002
Dát tip
A ten třetí vás oba vyhodí na mráz, ne? :o) Díky, lichotka vždycky potěší.

Claudinne
09. 01. 2002
Dát tip
Téda, pěkná schýza! * Já bejt Kami, tak se červenám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru