Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...a to mi stačí

15. 02. 2012
20
14
1939
Autor
Marcela.K.

 

 

Vím, že někde jsi.

Dokonce si dovedu představit kde, proč, i co tam děláš…

Jen si nejsem tak jistá tím, že to o mně víš i ty. Tedy lépe – že o tom přemýšlíš.

Na kraji noci beru do ruky tužku a snažím se popsat chvíli.

Tuha ukrytá v kousku dřeva. Ještě stále mohu spočítat na konci otisky tvých zubů…

Schovávám je v dlani.

Vím, že někde jsi

a to mi stačí.

Myslela jsem si, že ne…že je to málo.

Přitom je to strašně moc.

 

Mít rád, není o mně, ale o tobě.

 

 


14 názorů

palino8
07. 03. 2012
Dát tip
dotkla sa ma*

Já už tužky neokusuji, nebo jo?

Čudla
15. 02. 2012
Dát tip
Moc hezké *

8hanka
15. 02. 2012
Dát tip
*****

srozumeni
15. 02. 2012
Dát tip
ách, to je krásné...***

Madlen7
15. 02. 2012
Dát tip
hrozně silné:)

J.Alka
15. 02. 2012
Dát tip
Taky rozumím...*

Marcela.K.
15. 02. 2012
Dát tip
Danielane, dík za kritiku, ale marně hledám tu nadbytečnost. Jedno "jen" jsem smázla, to u lásky, protože tam původně ani nebylo a čekala jsem i podobné komentáře, jako napsala Josephina. Takže proto. Ten text má svůj název...je "můj" a souhlasím, že někdo to může vnímat i jinak. Nejlépe to vystihl nostalgik - je to o mně. Jsi tam je dvakrát proto, že opakuji záměrně úvodní větu uprostřed textu. To první "vím" je o konkrétní představě... to druhé už zabírá podstatu bytí. Nemyslím si, že bych s tímto textem ještě víc pracovala...dozrával tři roky :-)

Josephina
15. 02. 2012
Dát tip
:-)) láska umí vzít - i život, sílu, čas života, když do druhého investuješ (myslím zde především citově, ale i jinak), příliš, a jeho to nakonec zabije, i kdyby původně miloval. Nebo zcela marně, když druhý o lásku nestojí. Všeho s mírou, i s rozumem a do času. Ne marně psala Jane Austen tolik o hledání rovnováhy rozumu a citu.

Diana
15. 02. 2012
Dát tip
Rozumím tomu. Moc pěkné *

větroplach
15. 02. 2012
Dát tip
něco na tom je :) *

nostalgik
15. 02. 2012
Dát tip
...a toto dílo je o Tobě **

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru