Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Whole Lotta Love ...

17. 02. 2012
1
2
1243
Autor
kavec

............................... ............................... někdo jiný kráčel vedle nás opuštěný v tom ránu kdy hvězdy se dávno proměnily do strun vodních meandrů na dnech pouští které ještě nevyschly v tom světle vycházejícím z nebes v úžasu půlnočního slova co umrzalo ve větvovích větru tím zimním dechem co nás rozdělil … Whole Lotta Love … kolem kráčel zapíraný svět spící na pancířích cizí moci jako by katův pacholek neznal vděk posypující pilinami ocelové pásy stojících tanků někde ještě visel tvůj poslední polibek ve zvucích startujících aut závodní dráhy kdy pierot odmávl černý praporek z tvých dlouhých zámlk stehen zrajících v ohni a zmatenou ulici plnou jdoucích lidí tvůj něžný výkřik zahlušil … Whole Lotta Love … mangovou chuť tvého klínu mám stále na jazyku a nic to nezmění stejně jak štíhlá vzducholoď se nad námi v mracích vznáší vzpomínky vyhlásí nám něžná příměří a tóny vražedných sól kytar se proderou do našich úmrtí kdy vzducholoď vzplane hořkým výbuchem naposledy v tomto bláznivém století Whole Lotta Love … ....................... .......................


2 názory

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru