Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak si prožít skutečný zázrak

20. 02. 2012
8
7
1109
Autor
PÁTER

ale jo, vím, každý si něco podobného prožil...

 

 

Kdybych byl silně věřící a nábožensky založený člověk, tak si už teď dělám plán na celý rok, na proslulá poutní místa, ke kterým se vydám jak doma tak v Evropě.

Kdo by nechtěl zažít ten pocit, ten dotyk na vlastním těle z pouhého pobytu na místě kdysi zde spatřeného zázraku.

Panna Maria. Archanděl Michael. A další Svatí…

Kdo by je nechtěl vidět?

Každý! Přiznejte se.

Přiznám se, já ne, nejsem neznaboh, věřím v něco co je nade mnou, mezi nebem a zemí, to jo.

 

Dnes jsem ale ušetřil hezkých pár desítek tisíc za výlety do Lurd, Fatimy, Turzovky, Velehradu či na Svatý Hostýn, ale v úmyslu jsem to fakt neměl.

Je krize, tak se o svoji zkušenost milerád podělím, někdo se chystá třeba do Lurd, to není nijak levné, i kdyby tam šel dva týdny pěšky. Tak to má být, rozdělit se, to je taky projev lásky k bližnímu svému, ale je na každém, chce-li zažít to, co jsem zažil já.

Cesta k zázraku nebyla daleká ani složitá.

Co je k ní potřeba?

Málo.

Návod na prožití zázraku za pár korun v domácím prostředí.

Hlavní je chuť do práce! Dále jakýkoli obraz, jedna skoba a kladívko.

Nebudu napínat - po jedné jediné špatně namířené ráně kladivem na skobu postačí jeden jediný úder do palce, přidržujícího onu skobu a uvidí se během milisekundy všichni Svatí najednou!

Ale vzhledem k tomu, že jsem málo věřící, tak jsem nekřesťansky zaklel a všichni se mi zase ztratili.

A že jsem málo věřící, tak mi ten zázrak stačí zažít jen jednou.

Jako důkaz všem nevěřícím Tomášům, že se zázrak stal,  můžu ukázat ten modrý palec, který mi nechali na památku.

 

 

 

 

 

 

 

 


7 názorů

Sebastiana
24. 02. 2012
Dát tip
Ti věřím, ...

Alegna
21. 02. 2012
Dát tip
:-)

jo ale jména Ti neřeknu

můj milý.......koukám a vidím je, celkem často. Někdy si ani neuvědomuju, že to svatí jsou..., no... -Ale jak se praštím do palce...neeee jsou jiný věci, v mým případě ..- dají se přirovnat k bouchnutí do palce a když se stanou, tak se ztratí okamžitě..., všichni najednou :(

8hanka
20. 02. 2012
Dát tip
:)*

pročpak tedy církve nerozdávají svým farníkům kladívka? Vtloukají jim to do hlavy raději sami?

Diana
20. 02. 2012
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru