Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mikrobásničky 2

05. 01. 2000
2
0
2846
Autor
Merle

Tak zase došly dílka k poslání, a jsem já "musím" sáhnout po dalších mikrobásničkách. Jestli brzo nepřijde nějaká můza v líbacím kombajnu, asi ze mě bude jen prachobyčejnej dívák...

4) JEDNO SLOVO Stačí mi jen jedno slovo, nemusíš mi říkat víc. Ano, ne. Je to hotovo. Lepší něco, nežli nic... 5) ODPOVĚĎ Konečně z věštírny přinesli zprávu: “Nechte to koňovi, má větší hlavu“. 6) POVZDECH Něco ti řeknu: Někdy mám pocit, že lidi vážně vznikly z těch vopic. 7) DRSNÁ II. Teď jde vo to, vo co de... Takže zmlkni hováde!
Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Mikrobásničky 2: už první mikrobásničky se mi nelíbíly, tyhle jsou snad ještě horší, obzvlášť 6 je na nic ... v Drsný II neshledávám nic originálního, psát sprostě umí každej... ??? myslím, že se tu dá souhlasit jen s Bibinkiným názorem o kráse výrazu "líbací kombajn"... no, já Tě do něj muckat nepudu m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Drsná II. velmi vtipně navázala na drsnou I. - je to fakt paráda (lehnout si na záda...). S múzama mám taky trochu problém - budu asi muset vypsat nějaké to výběrové řízení. :-)))

Špuntík
01. 03. 2000
Dát tip
došel ti dech co....

kačka
11. 01. 2000
Dát tip
Vybrala jsem si jedno slovo a pak jsem ho nechala s povzdechem koňovi, (zvětšila se mi hlava) a v konečném jako poslušný hovád drsně zmlkám :-) jsem totiž po opici :)))
Vytanula, (objemem), vzpomínka, jak si brácha dělal "řidičák" na koně, a pak na závody za potřebou helmy ve faxové objednávce uvedl díky přetočenému metru těžko uvěřitelné údaje. Odepsali, jestli by se mohl dostavit osobně, že notář ověří zápisem v knize rekordů :-)))

Yorick
11. 01. 2000
Dát tip
Já rád mikrominibásničky, takžeprostě jsem si je užil! Co víc k tomu říct?

Merle
10. 01. 2000
Dát tip
Sarken: znám... a dost mě nadchla :-))
Sraz bych chtěl, ale někdo z Pražáků by ho musel zorganizovat. Už brzo si vyberu oběť a budu na ni pomalu a lehce nátlakovat... a dám všem vědět.

B.Ezejmenij
10. 01. 2000
Dát tip
zbytečně... aj...
nátlakuj nátlakuj... já klidně určim kdy a kde.. (ale vo určování asi nejde, viď :))

BTW... vzpoměl jsem si na jednu věc od A.Volkmana - po dlouholetém vývoji z opice toužíme opět zase jenom po opici ???

či tak nějak...

Sarken
09. 01. 2000
Dát tip
Ehm Merle
neznáš náhodou tu písničku od Chaosu?
" Hej lidi, někdy mám ten pocit
že žijeme na planetě opic!"
A když už jsme u těch srazů, bude...někdy...nějak...někde?

ALOHA
09. 01. 2000
Dát tip
:-)TIP od jednej bývalej opice :-)
+ ALOHA +

Print
07. 01. 2000
Dát tip
Merlíku....však ty víš...
Tip!:-)

Jean
06. 01. 2000
Dát tip
Ta 5. je bomba.

AZALIN
05. 01. 2000
Dát tip
A velka hlava jak znamo rodi velke myslenky.. ;-)))

Bibša
05. 01. 2000
Dát tip
No , Merlíku, ty první byly lepší :-)))))))

Somnambul
05. 01. 2000
Dát tip
no já ty první nečetla ale budu to muset hodně rychle napravit:o) jestli jsou lepší tak to slibuje příjemný zážitek... kromě té první na které se mi něco nezdá jsou to takové malé zářné produkty perlorodek... zvlášť POVZDECH ... nemá chybu:o)))

Bibša
05. 01. 2000
Dát tip
Merlíčku, koupila jsem si napařovačku a jdu žehlit :-)))

Nejvíc se mi líbil líbací kombajn! Okamžitě si jdu dělat židičák na zemědělské stroje a jdu řádit na pole. Necháš se líbat i Bibšou v kombajnu? Třeba to bude víc inspirující než od lecjaké hloupé můzy ... :-))))

Merle
05. 01. 2000
Dát tip
Somi: ta první se vztahuje k mojí temné a nerozhodné minulosti...
Bibšo: Beru to jako slib, a opovaž se ho nesplnit. Všichni čteči jste mi svědky, že mi bib slíbila pusu. Asi budu požadovat veřejnou satisfakci o příštím srazu :-)))))

Bibša
05. 01. 2000
Dát tip
Božinku, Merlíčku, těším se na všechny srazy !!!!

Tynic
05. 01. 2000
Dát tip
No kdysme fakt vznikli z opic, tak by nebylo tak špatné...někdy mám pocit, že někteří z lidí ( ne ti z písmáka :o) ) vznikli z něčeho mnohem horšího...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru