Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taková tuková

26. 02. 2012
12
25
1567

Chtěla bych být víla
co se lehce nad paloukem vznáší
v něžném mlžném oparu
jak však shodit kila
tukový polštář ten nenadnáší
jak dostat tělo do tvaru?


25 názorů

Děkuji všem za milé komentáře a přeji jas v duši a hodně inspirace. Kdo to má blízko 29. 2. do Salmovské kavárny v Praze, zvu na večer fr. šansonů a mé poezie (od 19,30, nutno zarezervovat, je to tam miniaturní). Jitka :-)

Alegna
27. 02. 2012
Dát tip
:-) taky mi přes zimu povyrostly

FAE BOMB
27. 02. 2012
Dát tip
Přišla válka, už je to tady... Víla Amálka, chcípla hlady!!! Když si dáš nějaký vhodný jméno, tak tě třeba víly mezi sebe vezmou. Což takhle víla Decimálka? :-)

Mno Tukový polštář opravdu nenadnáší, :-) Pěkné Tipuji*

Kočkodan
26. 02. 2012
Dát tip
Já mám dost daleko do gurmána, pouze si hraji na slusného pána. Hani: I kdyz se nejedná o jev moc bezný, ten tvuj spek nese téz prídomek „nezný“.

Vendulko, znáš to, jakej palouk si ve svý fantazii uděláš, takovej ho máš. Dík za tip :-)

o špeku se vyjadřovat něžně...že by Kočkodan byl gurmán? :-)))

8hanka
26. 02. 2012
Dát tip
nežný špek, to je fakt kuzelne spojenie:))) Odteraz sa budem takto o sebe vyjadrovat, mozem, Kockodanku?

Kočkodan
26. 02. 2012
Dát tip
Kyprá se nemecky rekne „mollig“, nad svojí hmotností nezoufej tolik. Pro me jsi víla na veky veku, s kouzelnou vrstvickou nezného speku. :-)

avox, to byla řečnická otázka :-))) Je to jasné, osvědčené NEŽER A CVIČ! Dík za tip (štíp) :-)

avox
26. 02. 2012
Dát tip
Chacha, náš podnikový právník (svého času) říkával: "Lepší ženská na štípnutí, nežli na chcípnutí :-)) A na tvou otázku, jak dostat tělo do tvaru - víc mrkve a míň ovaru :-))

Srozumění,díky. Musím si zas na Vás udělat čas, omlouvám se. :-)

srozumeni
26. 02. 2012
Dát tip
Vítej. Pěkné...***

weleno, díky :-)

R. L., díky za tip, je to taková blbinka :-)

welena
26. 02. 2012
Dát tip
Vtipné :-) *

R. L., jsem psala: nestíhám - školení k maturitám, hory písemek, atd. Já se polepším :-)

Petře, díky za radu, naplánuju si zase bazén. Vltava je ještě studená :-) Hani, vedia, čo hovoria :-)

Petr.II
26. 02. 2012
Dát tip
netanči nad paloukem ale na hladině tam tuky nadnáší tam jedině! :-) *

8hanka
26. 02. 2012
Dát tip
u nas sa zase hovori, ze treba zenu za nieco chytit a nemaju to byt kosti:)))

Čudlo, díky za tip :-)

Ahoj!Hani Omlouvám se za odmlčení...moc práce a míň inspirace. Až dnes tahle blbina. Souhlasím s Tebou, jak se prý praví na Moravě: žena bez břucha, jak hrněc bez ucha :-) Dík.

8hanka
26. 02. 2012
Dát tip
ved ono ma tvar, len nie taky, aky by sme poniektore chceli:) Ale ta makkost:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru