Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je mi dovoleno vstoupit?

11. 01. 2002
4
0
1610
Autor
Majkika

Je mi dovoleno vstoupit?

 

Ťuky, ťuk.

Kdo tam?

Tak jsem tady.

Já, mé přednosti i vady.

 

Čekám, zdali otevřete.

Jsem tu totiž poprvé...


Ironair
02. 10. 2003
Dát tip
nádhera TIP

Wiki
26. 01. 2002
Dát tip
krásný vstup, vítej :o))) *

Stevenson
25. 01. 2002
Dát tip
..nejak jsem te propasl..a za tenhle vstup si u mne ten TIPIK zaslouzis..mile..

Willi
22. 01. 2002
Dát tip
krásné dávám tipa :o)))

Prokletí
21. 01. 2002
Dát tip
jů! takže jsme se na tém šufloku vlastně viděli? já tam bylo, jedlo, pilo, dobrou vůli spolu mělo.... ;o) m.

Albireo
14. 01. 2002
Dát tip
Otvíráme se Ti dokořán se staročeským "Přijď pobýt." Ať se Ti u nás líbí a ať se nám líbí Tvoje tvorba.

papouch
12. 01. 2002
Dát tip
vitaj :-)

Lothar
11. 01. 2002
Dát tip
úžasný, absolutně vybroušená záležitost, jak formálně tak i ten obsah, prostě skvělý !

Jenda
11. 01. 2002
Dát tip
Teda, to je originální vstup! Jasně, pojď dál...***

Bacil
11. 01. 2002
Dát tip
AHOJ MAJKIKO, buď nám vítána, jsme moc rádi, žes přišla! Teď už budu psát, že na posledním Šuplíku (8. 1.) byli ČTYŘI Písmáci, ne tři :-) a jsem tomu moc rád, protože to, cos tam četla, bylo moc pěkné... Jinak, zprvu jsem četl "přednosti i vnady" :-))))) Tak ať se Ti tu líbí... k téhle vstupní blbůstce bych snad řekl... je to milá blbůstka, ale abych jí dal TIP, to zase přece jenom asi ne... ale to nevadí, příště určitě!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru