Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohoř

07. 03. 2012
23
18
3067
Autor
Falka
 
Pohoř si
u mě
v ní
Pohoříš suše ty
údolím vlahým já
Jsme
úsměvní
Popelec dne
se obrací v prach
po hoři udolán
utíkáš hanbatý
s vráskami na patách

18 názorů

MilanH
24. 08. 2020
Dát tip

Krásné


neznamosti
26. 09. 2012
Dát tip
**

AZALIN
09. 09. 2012
Dát tip

Tom
20. 03. 2012
Dát tip
Moc moc pekne. A neni to natolik zasmodrchane, aby bylo potreba ctenarum rozvazovat nitky na ocich. Nepomyslel bych, ze vrasneni zacina od pat :)

Falka
10. 03. 2012
Dát tip
Ahoj Danielane: to není zalamování na efekt, ale postupné gradace point, posouvání významu: kdyby se to smrsklo k sobě, ztratí se postupné rozvinutí do několika point, čili sám příběh - Pohoř si (shovívavé vybídnutí pohovět si vs. pohořet a lidský průnik obého) - potom teprve přijde vztah, intimní ("u mě" - já přece vím) - a ten se až na třetím řádku z důvěrné pčedpokládané intimity "u mě" překlopí do tělesného, sarkastičtějšího "v ní"... A celek: "u mě - v ní" se shrne na čtvrtém řádku v ono "úsměvní" - realismus života... Tangens Omega36: děkuji za pozorný vhled - ale řekni mi, ty snad nemáš vrásky na patách? už jako dětem, s prvními kroky, se nám tam vyrývají, známky, že jdeme... a vidět jsou vždycky, když od nás někdo obnažený odchází...

Smetiprach
09. 03. 2012
Dát tip
hotová vysokohorská tůra...

Lotoska
07. 03. 2012
Dát tip
:-) pěkně vyjádřeno *

Čudla
07. 03. 2012
Dát tip
Mám to stejně jako Morasten. *

Morasten
07. 03. 2012
Dát tip
a dokonce tam teď vidím určitou hambatost :) od začátku do konce

Danny
07. 03. 2012
Dát tip
pěkné pohoří, něco jako procházka jesenickou kosodřevinou *

dadadik
07. 03. 2012
Dát tip
*

Petr.II
07. 03. 2012
Dát tip
*

Morasten
07. 03. 2012
Dát tip
Nejdřív se mi to nelíbilo, ale pak jsem si uvědomila to netradiční zacházení se slovy. Supr.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru