Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bítbox, kurva!

19. 03. 2012
9
10
736

 

Přišla mi čumkarta, lidi zlati, tož to luštim a prý

Milá Švagrová!

Už je to rok, cosme sa neviděli, s tim sa mosí cosik zrobiť! Navštivte mňa přiští týden v Práglu, cosik podnikneme a zajdeme do nějaké lepši reštaurace. Tvoja Blažena!

Jak su to dočetla, tož su sa uplně našponovala, uniklo mi asik pjet prdů, kurva, skovala su čumkartu za levó kozu a šla za rodinó. To vite, šici boli hotoví z té veliké noviny, dyž sem ju oznámila! Nejvic sinátor, kurva, ten bjehal sem a tam jak dylina retardovaná a Ježišmaria maminko, ale dyť já nemám nic na sebe do reštaurace, srala su na něj, kurva a šla si lehnót. Jak přišel ten veliký čupr gut slavnostni den, oblekla su si nejlepši co mam, moderni teplákofku červenů, natahla holiny, navrch bombra navlekla, za gumu u tepláčisek strčila nožisko od stola, kurva a přepásala sa lanem, na kterém sa objesil sůsed, kurva. Starý sa navlekl do jediného slušného oblečeni, co má, do kvádra svatebniho, ogárci a robki, to je takoví hadr neskutečný, višisovaný jak sviňa, na zádech vybledlý koláč, jak su do teho kdysi nablela a z kravaty enem ohořelý cár. Sinátor, ten vipadal jak uplný degen, to je jasné. Vzal si ty svoje jediné hózny, co sme vihandlovali od šantusů v olmiku a mikinu od Blaženy. Jak sa v tem svém úboru přitepleném krůtil u špíglu, tož najednó rup, guma mu v těch jeho hóznách praskla a bolo to. Rozbulal sa a maminko, co teť bodu dělat? Nic jiného sa sebe nemám! Já ho propleskla mateřsky, čopla ty hózny za pas, zabéčila, natáhla svinsky a na tom nataženém udělala uzel! Kurva to je vichitávka, to si pametujte! Takhle ty gatě už nidy nespadnó. Žerika a Tchyňu su zavřela do skřině, abi cosik doma nesprasili a šici sme virazili na bus.

Cesta do Práglu bola čupr gut. Zala su sebó basu pif, kurva a chlastala krásně a spívala, starý a sinátor sicek dělali, že mně neznaji, kurva, ale na to su srala a festovně sa tam za jizdy ožrala! Dyž su pak vistupovala na florenci, tož hnetkaj jak sa odevřeli ty autobusová dveřiska, tož su rozevřila mordu a krásně sa viblela z viški mezi lidi, co tam zevlovali s mistenkami v pazórách! Šici nasrati, to vite, prý To možu jit hnet domu, smoking na vihozeni, to už nido nevypere, pani ste normálni takhle nás tady šecki pošavliť? A já Kurva, si maš zit plaštěnku gumovó a na kokos nandat šprcku, viš ty chuji? A rozházala su to tam nohó od stola.

Ale to uš tam k nám prcala Bláža, kurva, naličená jak štětka, to vite, cajzlofská panička! Křuski na potpatku, kabát z norku, háro čupr gut svinsky udělané. Sviňa jedna, vite jak ju nesnášim? Ale posilá nám do Horky humanitárku a dává zadarmiko nažrať, tož je třeba sa ji podbízeť svinsky. Kurva Blaženo, zabékala su hromovo a hrnula sa k ni a čopla ju za mlikárnu a pobozkala ju jak Husajn Kimčongila, kurva. A Bláža Miluno, kukám, že ste šichni, ale gde máte maminku moju? A já Tchyňa je doma, viš, má jakůsik sračku, fort to z ní létá, tož sa tam o ňu stará Veruna. To vite, nemohla su ji řect, že je sviňa jedna zahovněná, pul roku neokůpaná, na chlupiskách u ricodiry ji visí dje kila kaštanů a tak, kurva, to bi hnetkaj bolo zle a tchiňa bi jela natrvalo do Práglu a nebol bi duchot. Blažena udělala takoví nespokojený ksicht, očumákovala sa se Starým a pak sa šlo do teho reštaurantu slíbeného, kurva.

Já sa masivně napráskám, békala su na hory, lesy, dyž sme jeli šalinó. Šicko tam zožeru. Co si gdo dáte, kurva? Ale nido nic neřikal, místo teho Blažena sa začala viptávat sinátora co a jak ve škole a pak si fšimla teho uzlu na gatích od šantusa a prý Co to a já, eště neš sinátor vipustil z mordy nějaků špatnosť, su zasáhla a Kurva Blaženo, to sa tak u nás nosi v Olmiku,  viš? Móda z Emeriky.

Pak sme dorazili k temu reštaurantu, lidi zlatí, bolo to čupr gut, už od dveřisek sa táhl smrat chutného žrádla, kurva, seběhli sa mi sliny a začala su slintať jak buldok. Zapadli sme donitř a tam samí bohatý chuj a piča, šici kvádra, ogáři zlaté řetězi jak sviňa, kurva, hodinky za dje stě tisíc jak má napříklat rytmus, líbilo sa mi, že su v takové dobré společnosti. Zabrali sme stul a za chvilu pingl neochmířený sa kolem nás začal točiť, lístky žrasové rozdal a Cože si dáme napiti, tož já zabékala Mně tu nejkvalitnějši chmelovinu, kurva, co tu máte, tadyk temu hovadu tlustému, co je muj manža, temu nalijte takik chmelovinu, ale stačí mu nějaká zjetralá sračka, dejte mu třeba slitky co tadyk zvostali po štamgastech, on je skromný. Tož a sinátorovi mému nezdárnému dajte vodu sirupovó a pohněte, pohněte, mi sme nóbl lidi z Holomóce, kurva, neradi čekáme! Blažena si eště přiobjednala jakýsi tlamolep, pak pingl vipadl a mi začali študovať meny, kurva.

Já si dám jarní závitky! Zabékal sinátor jako nějaká retardovaná dylina. Di do hajzlu zaburácala su. Takovů drahů prasečinu si davať nebodeš!  Ale Bláža odevřila papulu a Miluno, švagrová moja dobrá, dyť vás zvu, šicko zaplatim, ať si Lukáš dá co sce. Tož su sa enem strašlivo zamračila a nechala su sinátora, ať si objedná co sce. Pak su špekulovala, co si dám sama. Boli tam šelijaké blafy, samé švejžužu a mlskuch, kurva, lidi zlatí, něco takového si može dať enem nějaká uplná piča! Nakonec su to sklapla a zahodila za hlavu ten žrádelni listek, rozhodla su sa, že si dám flákotu z pesa řádně rostlého, tim sa nemože nic zkaziť. Starý, debil, držel listek obráceně a brélil do teho jak duchotce do katalogu z alberta, mosila su mu přišit jednu nohó od stola, abi si to otočil. Vibral si řizek s bramborem. Debil. Blaženě trvalo svinsky dluho, než sa rozhodla, čim si napere bauch. Fort tam obracela ty stránki nečisté a nakonec z ni vipadlo suši. Kurva lidi, suši! Normoš sa mi zdvigl žaludek a máslem su sa zeblela! Takové svinstvo otporné bich nidy nepozřela!

Za chvilu bil pingl spátky, přinesl chlast, každému dal, Blažena poručila co donést a dyž sa ptala Co ty milu bodeš jest, tož su dala ručiska v bok a Kurva! Doneste mi kýtu pečenů z bernardýna, pořádně omaštěnů a prošpikovanů a k temu hrumadu škubánku! A Pingl omlůvám sa pani, ale takovůtok specialitu boužel nemáme! Kurva, já su sa nasrala, dala su mu čuchnót k noze od stola a Hajzle jeden! Tož mi dones to nejlepči, co mate a neochmírek Pani Dobře, dovolil bich si vám doporučiť biftek rojál s hranolkami a já Čupr gut, ale ať je obrovský svinsky a polite mi ho sádlem vepřovim, ať de dobře do krčiska. Blažena bola zaražená, ale mlčela, nescele mně nasrať, to vite.

Trvalo dluho, než nám to šecko donesli, to žraso veliké, tož sme popijali a já řikla, že nějako zabijeme čas, kurva, tož kdo si se mnó zahraje meso. Přihlásil sa sinátor hodný, bo jeděl, že dibi sa nepřihlásil dostal bi nohó přes kefu, kurva. Tož sme chvilu pleskali, lidi na nás kukali, neznali takovů čupr gut hru společensků, pár jich dokunce vlahlo bebilni feletony a vifotili si nás, tož su bola ráda. Za chvilu opjet pingl a žraso nesl, to bola vuně, to bola krása. Hnetkaj su hrábla po tem svém, čopla flákotu,  svinsky veliků a žrala ji jak krajic chleba, okusovala okolo, k temu hrsti hranolek davali do papule a mlela to zubami a polikala! Za chvilu to bolo ve mně, tož su si grcla jak přežratý dromedár, až sa z teho zvuku pogrcala jakási vichrtlá čůza u protějšího stolu do kabelki. Lidi zlati, já bola u konca s krmenim, ale ostatní okolo mňa teprf začinaly! Chvilu su na ně čučala, vitahovala su ze zubu šlachi, co mi tam uvizli a cvrnkala je po susedech, ale pak mně to přestalo baviť, hmatla su starému do talířa, čopla ten jeho řizek a Debile vipasený, brambory ti stači a zožrala su to mesko a bolo. Starý čučal ubliženě chvilu, podival sa na Blážu, na sinátora, nido sa ho ale nezastal, tož sa pustil do suchych brambor poslušně. Vitejak. Mesko je dobré, ale dyž je ho moc, tož z teho može biť ta rakovina tlustého střeva, kurva, mosim to u starého korigovať, abi mi brzo nescipnul. Pak su sa zamněřila na ty sinátorovo závytky. Ogárci a robki, to bolo otporné! Viš vobec co to žereš? Řikla su darmožrůtovi. Bůchvíjaké hajzli v tom sů semleté. Nějaké žižaly a střevliky do teho kuchař dal. A navic si určitě před vařenim neumil pazóry, dyž sa vracel z hajzlu. Pak su kůkla na to Blaženino žrádlo a to bolo eště mnohem horši než to sinátorovo. Blažena to napichovala na klacički jak japonckí neandrtálec a mlaskala jak prasnica, dyž sa jí dají čerstvé pomije. Zvedl sa mi kybl, richlo su čopla vázu ze stola, zahodila kitki, nablela tam a vtrátila na stul. Šici přestali ject. Asik si konečně ujedomili, co to žeró za prasečiny. Pak opjet Pingl připrcal a date si Kafičko a já Kurvažejo, řádného smrťáka mi přines a flákni do teho dva panáky rumajzlu! Ostatní si takik poručili cosik, za chvilu to bolo na stole, tož to srkáme a sinátor najednó, teto Blaženo, já ti cosik předvedu, jo? A začal najednó nafukovať hubu, půlit očadla, ohrnovat piski a zvuky divné dělal, mislela su si, že dostal nějakí záchvat, kurva! Rychle su ho začala cepovať přes kešeň nohó od stola a hajzle jeden, co totok mnělo biť a on maminko, nebi mně, nebi mně, to je bítbox, to je takové umněni a já ho rubala a dacane nedobrí, to není žádne umněni, enem mi tadyk děláš ostudu před nóbl chasó! A Blažena Milu, to je opravdu umněni, viš, švagrová, takové moderni, tož su ji takik jednu přišila, zvedla sa, strhla ubrus ze stolu, u sůsedů pobrala pár porci mesa, nandala do teho ubrusu, zavázala a valila dom! S takovými burany, co si misli, že jakési prskáni a mletí hubó je umněni, nepotřebuji bit. Já sama nejlíp vim, co je to umněni, to je třeba tatok povídečka kvalitni, nebo pisnička od Evičky a Vaška, kurva! Dovalila su až na hlavák a tam zakalila s několika šantusy fůsatými, ožrala sa domrtva a probudila su sa až zasik doma v baráčisku, celá od sraček, ale spokojená, že su sa v Práglu dobře zadarmiko natláskla, kurva. 


10 názorů

VH64
02. 07. 2012
Dát tip
*

..prdlačky jsi prskla..nemáš to vložené:) ..asi máš je náhled..musíš ještě kliknout "vložit" ..hehe..myslím..že bude pěkné čoro:))) ..to je takové "doupě přejemnělých duší":)))

grc!

Tož su tam prskla Kakta, ale nide to tam nevidim, oni to tam nějako schvaluji, kurva?

:o)) ..sakryš..Milu..udělej dobrý skutek a dej jednu svou povídečku na server Pište povídky..uvidíš jak tě budou chválit:)) ..bych to fakt ráda viděla:)))

Svinsky vás miluji, kurva, ogárci a robki, ten víras mám z novin, viš z Blesku kvalitniho.

Metta
19. 03. 2012
Dát tip
oioi, jenom mi tam nesedne Milunin výraz :korigovat:

T_Omicron
19. 03. 2012
Dát tip
určitě máte zajímavý život :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru