Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z protidrogového

21. 03. 2012
26
35
2263
Autor
aleš-novák

narkomany

rozdělujeme

na jehličnaté

a listnaté


35 názorů

LV
11. 01. 2013
Dát tip

trvalky a padavky


Normálně jsem natvrdlej, chvíli mi trvaly ty jehličnany. O to větší tip. A pro Toscanu. Je toho víc co nechutná a smrdí, a přesto se na to opravdu dá navyknout. Odporné pivo, nechutnou cibuli, odpuzující sádlo, špenát...a nemusí to být jen potraviny co s člověkem hýbe. A z toho, o čem je blbůstka, se sakra dá zblbnout. A to především jehličnaté sorty.

Toscana
31. 03. 2012
Dát tip
V tom případě je náš přístup k věci zcela shodný, FAE! :o))

FAE BOMB
29. 03. 2012
Dát tip
Tos: Já náhodou zeleninu jim! Cibuli k tlačence, křen k uzenýmu, mrkev+celer+petržel do svíčkový... Vlastně se dá říct, že to maso používám spíš jako přílohu!

Markel
28. 03. 2012
Dát tip
:_)) _ t

Toscana
28. 03. 2012
Dát tip
FAE, v tom případě na tebe taky!! :o))

FAE BOMB
27. 03. 2012
Dát tip
Tos: Militantní vegetariány na tebe, ty jedna potravní konkurentko!!! :-))

Toscana
27. 03. 2012
Dát tip
FAE - kafe jo, ale nejlepší dortík je podle mého stehno z dobře upečeného kuřete či kachny... :o))))

F.L.Vděk
26. 03. 2012
Dát tip
...také na polykavé a píchavé

FAE BOMB
24. 03. 2012
Dát tip
Tos: Nech mě hádat- ty jseš spíš přes kafíčko a dortíčky, co? To zas smrdí a nechutná mě. Aspoň teda nejsme potravní konkurenti, nebo jak se to nazývá... :-))

Toscana
24. 03. 2012
Dát tip
FAE - to byly dva důvody... 1. smrdí. 2. nechutná - a nejsem masochista ani omylem :o)))

FAE BOMB
23. 03. 2012
Dát tip
Tos: Nedělej dámu a vykašli se na sklenici. Chlastej to rovnou z lahve a pak ten smrad neucejtíš! A V-K-Z? Že se aspoň trošku nestydíš vraždit nevinný zvířátka, protože ti to někdy chutná! Já to nezbytně potřebuju k svojemu přežití, páč jinak bych to nejed'! Avi všem V. Napíšu jim to na kus hajzlpapíru a pošlu potrubní poštou...

Toscana
23. 03. 2012
Dát tip
avi FAE

Toscana
23. 03. 2012
Dát tip
Edvine, co jako Písmák? Přečíst si, co se skrývá pod 4-5 novými avi podle tebe znamená trávit na Písmáku život??? FAE, pivo mi fakt k životu nechybí, mi prostě smrdí a nechutná, si nemůžu pomoct. A když mám na V-K-Z chuť, což zase tak často není, tak si ho uvařím, v tom nevidím teprv žádný problém. :o))))

Kate 18
23. 03. 2012
Dát tip
Ou jé :)

:))

Kapsa
23. 03. 2012
Dát tip
Jo, samej dluh a oučet. ;)

FAE BOMB
22. 03. 2012
Dát tip
Tos/Ed: Jasně, čistá jako lithium, co zobe na nervy, páč nemá knedlo-z-v a plzeňskou dvanáctku!!! :-))

Edvin1
22. 03. 2012
Dát tip
Toscana: V pořádku, čistá jako lilium. Jo, a co Písmák? :-O

Kapsa: taky jsi pěkně naducaná.....:))

Toscana
22. 03. 2012
Dát tip
Edvine, to je nějaká anketa? :o))) Pivečko nepiju vůbec, víno vzácně - 3-5x za rok. Vepřo-knedlo-zelo - to bude tak stejně, jako s tím vínem. Před PC sice sedím denně, ale život u něj netrávím, protože žádné hry nehraju. Stačí? :o)

Kapsa
22. 03. 2012
Dát tip
Já jsem taky narkomany - totiž mám rád peníze :)

Zordon
22. 03. 2012
Dát tip
Ještě se nabízí otázka, zda jsou dvoudomí, jednodomí nebo snad i bezdomí?

Edvin1
22. 03. 2012
Dát tip
Toscana: Vytvořit si závislost je možno na čemkoliv. A mnohé z toho, co se za "drogu" nepovažuje a všeobecně se konzumuje, je stejně spolehlivě, i když plíživě, smrtelné. Máš ráda po dobrém obědě pivečko nebo vínečko? (cirhóza jater) Jak často si dáváš knedlo-vepřo-zélo? (tvrdnutí cév, srdeční infarkt, cukrovka atp.) Jak dlouho vysedáváš před svým počítačem? (viz výše) Atd. Nikdo v naší moderní společnosti není "list nepopsaný". Ani já nebo Ty.

Diana
22. 03. 2012
Dát tip
Páni! No jo, vlastně! :-)))****

srozumeni
22. 03. 2012
Dát tip
***

Čudla
22. 03. 2012
Dát tip
Jo, to je dobré *

Toscana
22. 03. 2012
Dát tip
no, s tím asi nelze než souhlasit, ovšem co se zkušeností týče jsem list nepopsaný, a tak to i zůstane... :o)) t*

avox
21. 03. 2012
Dát tip
nerozdělovat, oni se přeměňují z listnatých na jehličnaté...

Kočkodan
21. 03. 2012
Dát tip
Líbí Se Dost...

Nemám ráda ani jedny z nich*

A.H.
21. 03. 2012
Dát tip
***

pravda, když se na to díváme z pohledu narkomana, molhlo by se urodit i více.... :))

Petr.II
21. 03. 2012
Dát tip
:-) a tekuté a práškové... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru