Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední ročník Nonstopčtení

30. 03. 2012
4
9
1398
Autor
Bj.

Letos v květnu, konkrétně 28.-31.5, proběhne v pražské Jazzové sekci !poslední! ročník čtenářského maratonu - Nonstopčtení. Číst se bude česká literatura druhé poloviny dvacátého století a účast je velmi vítána, obzvláště v pozdních nočních hodinách, kdy je čtenářů jako šafránu :) Z finančních důvodů je letošní ročník posledním a proto by bylo fajn náležitě se s ním rozloučit... Všichni jste proto srdečně vítáni, bližší informace na www.radiohortus.cz


9 názorů

Bj.
02. 04. 2012
Dát tip
;) za málo...

Bj.
01. 04. 2012
Dát tip
p.s. můj osobní zážitek: před dvěma rokama bylo nonstopčtení věnováno K.H.Máchovi. Na gymplu jsem samozřejmě v rámci povinné četby Máj četla, "líbil" se mi, ale nijak zvlášť jsem mu nevěnovala pozornost. Přečetla jsem ho, fajn, ale hnedka zapadl mezi ostatní "klasiku" a já se dál oddávala četbě svých oblíbených beatniků. Ale když jsem ho četla nahlas celej v Jazzový sekci, cca ve tři hodiny ráno, zažila jsem zvláštní prožitek. To dílo mě absolutně odrovnalo, několikrát jsem se při něm rozbrečela, a to se nepovažuju zrovna za cíťu... a kvůli takovýmhle momentům mi stálo za to tam ta léta chodit a mrzí mě, že to všechno skončí...

Bj.
01. 04. 2012
Dát tip
aha, tak to jo... a co je smyslem? vyjádřit úctu a uznání autorovi, kterého sis vybral, podělit se s posluchači o své oblíbené pasáže... každý to cítí trošičku jinak... krom mnohdy nezajímavého čtení se tam za ta léta, co tam chodím, objevily i dost zajímavé performance, spojení básní s hudbou, miniztvárnění dramat, apod... Na první ročník v roce 98 se např podařilo dostat Ferlinghettiho... je to docela fajn akce, choděj tam i děcka ze škol a je brý vidět, že i dneska maji nějakej vztah k literatuře a opravdu se snaží vybrat si podle sebe co nejlepší texty a nějak je předat ostatním...

Bj.
01. 04. 2012
Dát tip
ok, proč to zní děsivě? :)

Bj.
01. 04. 2012
Dát tip
proč myslíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru