Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oranžová Modř - 4 kapitola

01. 04. 2012
2
0
523
Autor
SkipCZ

 

 Oranžová Modř

Kapitola 4

5.10.2000

,,Operace Vrána" - výtržek z dopisu který byl nalezen na lodi Pimonů

Tato operace je přísně tajná a nikdo se o ní nesmí dozvedět!

Jestli dýně prokouknou naší inflaci v záměně emigranta jsme vyřízeni.

Erich Naditý byl zabit  byl zabit 5.10 při jeho brigádě v jídelně.

Tato zrada byla velice dobře promyšlena ale nebyla vykonána na 100 procent.

Proto Agent F11 byl vyslán aby dokončil ukol a nyní žije  -------------   

(část textu je spálena ) .

Dýně na naší skvěle vymyslenou lest nepřišli a  žijí v domění že nas vyhubili.

Ale my stále zbrojíme a nebojíme se jejich Semínek !

                                                                                             Podkapitán Simonov

Po přečtení dokumentu byl prezident velice rozhozen.

Poslal na Lilkův ostrov hlídku  vypátrat agenta F11 ale celý ostrov byl vypálen a našel se akorát dopis : Přišli jste pozdě dýně !

Problém byl v tom že tato vydařená operace od pimonů způsobovala velký rozruch a velký problém na planetě Merling.

Dýně byly v ohrožení a jejich prezident neveděl co dělat, proto naverboval na planetě OMS špičkové agenty ,aby vyhledali agenta F11.

 

5.20.2000

Z 30 najatých agentů nezbyl nikdo.

Našla se pouza 1 mrtvola která měla fotku agenta F11 na fotce u obchodu ale nebylo mu vidět do tváře.

Nikoho nezajímalo kdo to je ,hlavně ať umře.

 

6.1.2001

Dnešek se zapsal do historie,

Našel se Agent F11 mrtvý na jedné cizí planetě z pár listy

,, 22.4.2000-měl jsem štestí byli u mě doma nenašli tu nic ale určitě mě brzy dostanou ...

26.5.2000-Najdou mě sakra,musím utéct a nenavidím svět ...“

Tím to asi skončilo hledaní .


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru