Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka roku 2011 - Vyhlášení

04. 04. 2012
6
54
1550
Autor
.duke.

Povídkou roku   se stává vítězný text listopadového kola Povídky měsíce  

 povídka Zapomenutý vlak autora Kanasta_VX .

Hlasovalo celkem 24 hlasujících: Fruhling, vzduchoplavec, Danielane, fly_through, Kamil Sikora, vk, duke, DavidPetrik, StvN, Zuzulinka, těša, Rášek, VůněSlov, Ferry, bestye, Lakrov, Janina6, Dero, Rinka, Big_George, Edvin1, takjinak, Tragicus, Zbora. 

Děkujeme za účast při hlasování a podporu prozaické tvorby na tomto serveru.

Gratulujeme vítězi.

Tabulka s výsledky hlasování:

Měsíc

1.

2

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

11.

12.

Autor

UchoNK

SepotVS

MezzM

woolf

Benji

.duke.

Cheth

Yfča

fly.T

Cheth

Flákač

Kanasta

StVN

Povídka

O složitém vztahu HK

Krvavý dědek JS

Vrátnej

S. jitra

Malíř 

.purpose.

Babička se MD

Dok. chlap 

Rozdělat

Jsem normální  

Pes (a) domácí 

Zapomutý vlak

Ježíšek

naruby

Fruhling

 

 

2

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Vzduchop.

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Danielane

 

 

1

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

fly_through

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

1

2

 

Kamil Sikora

 

 

 

3

2

 

 

 

 

 

 

 

1

vk

 

 

3

2

 

 

 

 

 

 

 

1

 

.duke.

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

1

 

DavidPetrik

 

3

 

 

 

2

1

 

 

 

 

 

 

StvN

 

 

 

2

1

3

 

 

 

 

 

 

 

Zuzulinka

 

 

 

1

 

3

 

 

 

 

 

2

 

těša

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

1

 

Rášek

 

2

 

 

1

 

 

 

 

 

3

 

 

VůněSlov

 

 

 

 

2

 

1

 

 

 

 

3

 

Ferry

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

bestye

 

 

 

1

 

 

2

 

 

 

 

3

 

Lakrov

 

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 Janina6

 

 

 

 

 

3

1

 

 

 

 

 

2

Dero

 

 

2

 

1

3

 

 

 

 

 

 

 

Rinka

3

 

 

 

 

 

2

 

 

 

1

 

 

Big_George

 

 

 

 

2

1

 

 

 

 

 

3

 

Edvin1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

takjinak

 

 

2

 

1

3

 

 

 

 

 

 

 

Tragicus

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

 

1

Zbora

1

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

Počet bodů

6

6

13

13

17

23

13

-

-

-

5

26

6

Umístění

7.-9.

7.-9.

4.-6.

4.-6.

3.

2.

4.-6.

-

-

-

10.

1.

7.-9.


54 názorů

.duke.
16. 04. 2012
Dát tip
Jo, to by bylo prima, dík.

Zbora
16. 04. 2012
Dát tip
Duke: a co jim do Tvaru poslat, ať si kdyžtak vyberou z řekněme dalších horních třech, pěti míst? Mám zkusit poslat Zapomenutý vlak do Pevnosti, která se na tyhle žánry specializuje?

.duke.
16. 04. 2012
Dát tip
Myslím nabídneme něco mimo tuto soutěž.. Máš nějakej tip na kvalitní díla za poslední rok dva, která by stála za pokus o zveřejnění?

reka
16. 04. 2012
Dát tip
Tak to je škoda. Proč teda nenabídnete i druhé a třetí místo?

.duke.
16. 04. 2012
Dát tip
Mně to Janino divný tedy přijde velice. Přece jsme tu informovali, že o publikaci jednáme. Navíc jsme s tím nápadem přišli my a primárně jsme se s Tvarem domlouvali také my.

Janina6
16. 04. 2012
Dát tip
Jestli to byla Lakrov, tak holt asi chtěla podpořit naši snahu prosadit do Tvaru vítěznou povídku, nevidím na tom nic špatného. Přidala se prostě i soukromou cestou.

.duke.
16. 04. 2012
Dát tip
Zároveň bych chtěl upozornit na podivnou snahu některého z Písmáků, který redakci Tvaru kontaktoval 15. 4. z mailové adresy: JBlahnik@seznam.cz (Jaroslav Blahník) a jednal s ním o publikaci díla. Bizarní na tom je, že muž je pravděpodobně autorem knihy Plavba po Dunaji, kterou na své autorské stránce propaguje uživatelka Písmáka LAKROV.

.duke.
16. 04. 2012
Dát tip
Tvar se nakonec rozhodl vízěznou povídku, ač byla hodnocena pozitivně, neotisknout kvůli její délce. Bohužel by nešel tisknout ani na pokračování vzhledem k délce a charakteru textu a frekvenci vycházení Tvaru jako obtýdenníku. Tvar však spolupráci se serverem Písmák uvítá. Pokud víte o kvalitní povídce o maximálním rozsahu cca 25 000 znaků včetně mezer (tisková dvojstrana Tvaru), kontaktujte prosím náš klub PM.

reka
13. 04. 2012
Dát tip
StvN: Tak pak dejte vědět, jak to dopadlo, co otisknou. Jsem zvědavý a myslím, že nejsem sám. duke: Bobbyho jsem neznal, dík za rozšíření obzorů!

StvN
13. 04. 2012
Dát tip
Reko, zname se se Spravcovou. Co vim, tak textu nebylo nikdy dost a komunikace byla v pohode, takze nemam obavy. Nicmene kdyz jsem ji oslovil poprve, nabidnul jsem ji texty nekolika autoru z Pismaka a ne vsichni pro ni byli zajimavi, tim chci rict jen to, ze neotisknou uplne vsechno, co vypada jako dobra proza. Ale duke se ji libil, to jo:)

.duke.
13. 04. 2012
Dát tip
Bobby Sixkiller

reka
13. 04. 2012
Dát tip
Co/kdo je B.S.?

.duke.
13. 04. 2012
Dát tip
reka: s nikým. ale komunikuji s B.S.

reka
13. 04. 2012
Dát tip
Jo, to by bylo fajn. Mimochodem, s kým se tam znáš?

.duke.
13. 04. 2012
Dát tip
reka: no, sám jsem zvědav, jak to dopadne.. bylo by prima, kdyby tu povídku otiskli.. byl by to výstup z PR, o kterej mi šlo..

reka
13. 04. 2012
Dát tip
StvN, duke: Tvar kdysi tiskl i podstatně delší povídky než Zapomenutý vlak, v knihovničce Tvaru, což byl text vložený uprostřed novin. Nevím, jestli to pořád funguje. A o stylistiku bych se u Zapomenutého vlaku nebál, Kanasta umí psát, jen je to prostě jiný styl, než máš, StvNe, rád (i když uznávám, že styl, jaký máš sám rád, je bližší směřování Tvaru víc než Kanastův Zapomenutý vlak). Dokážu si představit, že by klidně otiskli i první tři místa, ne jen to první. Co si pamatuju, tak jsou docela hladoví po nových textech.

.duke.
13. 04. 2012
Dát tip
EQ: Marvine tak ještě jednou: přestaň otravovat

StvN
12. 04. 2012
Dát tip
Lakrov. Zadne pozadi neni. Vse je verejne znamo a duke to napsal uz v te prvni upoutavce. Staci pozorne cist.

Lakrov
12. 04. 2012
Dát tip
> @Stvn: ...S tvarem komunikuje duke... Tím je asi řečeno vše. Dík, žes objasnil pozadí výběru povídky k otištění a vzniku soutěže "Povídka roku 2011".

.duke.
11. 04. 2012
Dát tip
eq: jdi otravovat zas někoho jinýho.. třeba pipo si s tebou rád popovídá

StvN
11. 04. 2012
Dát tip
Chapu, ze se snazis myslet na vsechno.

StvN
11. 04. 2012
Dát tip
Jednou se tu neco reklo a ted se na tom pracuje. Nic se na tom od zacatku nezmenilo. To, co se tady napovida, jde mimo, protoze hlavni komunikace je duke a tvar a to probiha zatim dobre. Ty mas vzdycky pravdu:) i kdyz nekdy je to takova pravda jako - sakra prsi, proc nikdo nevzal destnik? Nic. S tvarem komunikuje duke a jsem si jist, ze tu povidku nijak neponizoval. Ja jsem jen naznacil, ze mi jako dulezitejsi prijde kvalita textu nez rozsah textu. Mam s tvarem svoje zkusenosti, tak se nebojim, ze kdyby ten text shledali kvalitnim, ze by ho neotiskli. Myslim, ze nam krivdis. Byl tu napad, ktery mel duke, ze viteznou povidku nabidneme k otisteni ve tvaru, a to se stalo. Nikomu jsme to neslibili a nerucime za to. Ale taky na to nesereme.

StvN
11. 04. 2012
Dát tip
Ja osobne jsem presvedcen o tom, ze ta povidka tam nebude otistena proto, ze ma mizerny sloh. Takze nic kratkozrakeho tu neni. A neres prosim picoviny.

.duke.
11. 04. 2012
Dát tip
EQ: co a jak ti přijde, je úplně jedno a ani mě to nezajímá

Cheth
10. 04. 2012
Dát tip
Nuže, jsem chtěla moc pogratulovat vítězi (zejména), i když mám teď trošku jiný starosti, tak jsem si Zapomenutý vlak přečetla a říkám : týýýjo ( v dobrým!). Jenže než jsem se tu stačila nějak vyjádřit, tak se to tu zase pošťuchuje, takže k tomu taky jen týýýjo ( v špatným....)

.duke.
10. 04. 2012
Dát tip
Lakrov: pěkné, že se angažuješ a doporučuješ.. Pokud se Tvar rozhodne zveřejnit vítěznou povídku, nechám autora, aby se na tom, co chce zveřejnit, domluvil osobně.

Lakrov
10. 04. 2012
Dát tip
...z čehož... :-)

Lakrov
10. 04. 2012
Dát tip
Neznám časopis Tvar, jeho rozsah, počet stran a velikost prostoru, který může věnovat jednotlivým příspěvkům. Pokud to však je možné, považuji za vhodné stručně představit (před vlastním textem povídky nabídnuté k otištění) Písmák, způsob vyhlašování a vyhodnocování výsledků soutěže (hodnotí čtenáři, nikoli "porota") a v případě, že nebude otištěna vítězná povídka (což zřejmě přinejmenším z důvodu rozsahu nebude), nýbrž některá další v pořadí, vítěznou povídku a jejího autora v onom stručném představení soutěže alespoň zmínit nebo na ni poskytnout odkaz (má-li to v případě tištěného media smysl). Další, co stojí za zvážení, je uvést skutečná (občanská) jména autorů (v tištěném médiu to může být nutnost), s čehož vyplývá nutnost získat souhlas autorů k jejich "odanonymizování". Ostudu si můžeme nechat sem, "za sklo". Na papír bychom mohli "vylézt" trochu kultivovaněji :-)

StvN
09. 04. 2012
Dát tip
Jinak souhlasím, aby se Tvar nažral a duke byl otištěnej celej. Určitě je blbost zkusit otisknout jen část vítězné povídky a odkázat na Písmák. Jen se zeptam. Tohle jsi myslel vazne nebo je to ironie? Mne to pripada jako ironie, i kdyz ty bys mi pak asi rikal, ze jsi nic takoveho nenapsal. Takze jestli to neni ironie, tak je to v poradku. Jestli to ironie je, tak fantazirujes, protoze o tom, co se otiskne ve tvaru nerozhoduje nikdo z nas. Ovsem o tom se spolu muzeme bavit az tehdy, kdy s tim budes mit nejake zkusenosti. Mas s stim zkusenosti? Otiskli ti neco ve tvaru? Jestli ne, tak fantazirujes, protoze o tom pak nemuzes nic vedet.

StvN
08. 04. 2012
Dát tip
Marvine. Fantazirujes.

.duke.
08. 04. 2012
Dát tip
nevim

.duke.
08. 04. 2012
Dát tip
Ano.

.duke.
08. 04. 2012
Dát tip
ne

.duke.
08. 04. 2012
Dát tip
Tak až to zjistíš, přijď to sem říct.

.duke.
06. 04. 2012
Dát tip
juno: je to tak ;)

.duke.
06. 04. 2012
Dát tip
Psal jsem B.S., ať to posoudí, jestli je Forgotten train uveřejnitelný ve Tvaru - pokud by nebyl, bylo by prima kontaktovat tu Pevnost, aby mělo péerko i nějakej papírovej výstup. Dám vědět, jak mi dá béesko vědět..

..gratulace vítězům:)

Janina6
05. 04. 2012
Dát tip
Souhlas se Zborou. No a samozřejmě gratulace vítězům!

Zbora
05. 04. 2012
Dát tip
Mě tak napadlo, teda že do toho vůbec kecám, ale jestli je pořád ještě aktuální ten Tvar, jestli by nestálo za to, poslat tam jako náhradníka i povídku na druhém místě, protože mám takovou jakože předtuchu, že Zapomenutý vlak vzhledem k tematu a rozsahu spíš neprojde. Ten by se hodil víc do Pevnosti, čímž mě napadá, že kdyby ho z Tvaru odmítli, můžu ho poslat jejímu šéfredaktorovi Tomáši Němcovi s doporučením.

Benji
05. 04. 2012
Dát tip
Gratuluji vítězi a děkuji všem, kteří si nás četli a hlasovali. Je to dobrá motivace pro příště.

Kanasta_VX
04. 04. 2012
Dát tip
Páni...přátelé sousedé a krajani ...těší mě nejen ocenění, ale i to kolik lidí si dalo práci s organizací ..propagací ...kolik lidí , přišlo ..početlo ..poklábosilo ...a mám trochu špatné svědomí, že sám se zatím nechám rozptylovat jinými starostmi a událostmi a nestíhám se tady víc zapojit/představit/usadit/víc z vás poznat ... Každopádně díky všem ...

StvN
04. 04. 2012
Dát tip
Tykraso.

Zuzulinka
04. 04. 2012
Dát tip
také gratuluji:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru