Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Možné nežádoucí účinky

10. 04. 2012
3
3
559
Autor
Verkulent

 

  • Ponechte si příbalovou informaci pro případ, že si ji budete potřebovat přečíst znovu.

 
Mechaničtí draci všech tvarů a barev mne pohlcují do svých chřtánů. Obezřetně zametají stopy svými mohutnými ocasy ve tvaru biče. Lavina neškodných slov mne zasypala a nezbyl nikdo na tomto světě, kdo by odhrnul kupu písmenek a vytáhl mě zpátky na světlo. Osedlána pouličními gangy brázdím celý tento svět a škube mi v konečcích prstů. To od stříbrné kulky slunečních paprsků, kterou poslali až z útrob lidské podlosti. Na stěnách mého pokoje někdo břitvou nebo nožem vyškrabal do omítky nepěkná slova. Polil mne pot a mísí se s řekou absolutního sebeklamu a degenerace mozkových buněk. Pláčeš a svět se determinuje na prazáklad vesmíru, scvrkává se v zrnko prachu, stejně jako se scvrkává moje duše. Myšlenky, chaos a bezbranné plíce pralesů, na které jsme se vykašlali. Doufám, že mě slyšíš, protože už to víckrát opakovat nebudu. Končím v tomto bytí a skládám poklonu všem, kteří dali na prdel svým závislostem. Pod kobercem věčnosti leží bezbarvá bublanina a usmívá se. Sem lehcezranitelná a létám v prostoru jako moucha. Blokace páteře zaslepila hlavní dopravní tepnu a budosucnost se vlila do podvědomí nechtěných embrií, čekajících na smrt. Budeš mi chybět ale to už ti nepovím jelikož zasedám v plechovém akvárku a směji se na svůj vlastní odraz v bulvě mechanického draka. Ta tlama, obrovská a hnusná, je pár centimetrů ode mě a já se směju protože polykám zbytky rozesmáté bublaniny, kterou jsem našla pod kobercem.

3 názory

Verkulent
23. 04. 2012
Dát tip
Děkuji. Před spaním zkontrolujte podkoberčí svět, možná se na Vás usměje Vaše bublanina

Honzyk
10. 04. 2012
Dát tip
pro me mimoradnej az text...jen cumim..)**

léčitelka
10. 04. 2012
Dát tip
Dobrá, ta bublanina. Moc dobrá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru