Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DEMOLICE

11. 04. 2012
10
16
1986
Autor
srozumeni

 

 

 

          demolice postupně ukrajuje

          z kulturního domu

          přezdívku měl krásnou – Dům hrůzy u Radbůzy

 

          šla jsem právě okolo

          pečlivě ohražené budoucí zbořeniště

          později staveniště nového centra

 

          všude spousta policajtů

          snad aby nějací občané nesnažili se o záchranu

          na poslední chvíli

 

          nejsem rodilý plzeňák

          dvacetdva let zde žiji

          jemu prý bylo jen dvacetšest

 

          a přesto je to smutný pohled

 


16 názorů

srozumeni
12. 04. 2012
Dát tip
Tony, děkuji.

Tony.cs
12. 04. 2012
Dát tip
*

srozumeni
11. 04. 2012
Dát tip
Romane díky. blbounku Tobě také děkuji. Juno, mám pocit, že už jsme si o tom někdy psali, že jsem taky v Plzni. V nějakém svém příběhu, myslím ,,boty" nebo ,,křik" jsem psala o Kilometrovce, tak jsem měla pocit, že to musí být každému Plzeňákovi jasné. Ale to je fuk. Tak třeba to přeci jen nějak vstřebáš, že jsem zde. Snad neupadnu kvůli tomu v nějakou nepřízeň-chi,chi.

...téma*

srozumeni
11. 04. 2012
Dát tip
A tak to tě asi nikdo kamenovat nebude. Každýmu se líbí různě a má k tomu různé důvody. Já jsem z Prahy a čím jsem starší, nějak se mi víc stýská. Po svatbě jsem šla do Teplic a tam se zase strašně nelíbilo mně. Pak jsme šli do Plzně a já jsem pak říkala, že všude, kde bude jezdit aspoň tramvaj, se mi asi bude líbit. A jsem docela spokojená.

srozumeni
11. 04. 2012
Dát tip
Přátelé děkuji vám. A Juno, však Ty jsi Plzeňák, ne? Nebo jsem to špatně pochopila? Nebo je to právě jako žert? No to je jedno. A stojí, jen se tam už něco dělo. Minulý týden jsem teprv někde četla, že už dostali povolení k demolici. Tak už asi začli, dle toho bordelu, hluku, odhalených kusů zdí atd. A já se přiznám, že jsem vevnitř snad asi ani nebyla, jen v těch podchodech. Ale už jsem si zvykla, že to tam prostě patří ta budova. A teď taková změna....To nemám ráda.

8hanka
11. 04. 2012
Dát tip
skoda...26 rokov nie je vela... *****

marcela.m.
11. 04. 2012
Dát tip
páči sa mi..a najviac druhá strofa..T

Háber
11. 04. 2012
Dát tip
chicago mali taku LP ze opera *

Alegna
11. 04. 2012
Dát tip
dřív byl možná dům hrůzy, teď je součástí života, věřím, že je to smutné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru