Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kalendárium mŕtvi a narodení pre W!

12. 04. 2012
2
16
1770

pre w.

Pavol Habera a ďalší sa dnes narodili a iní zomreli. Venujte gratulácie narodeným a tichú spomienku mŕtvym.

http://cs.wikipedia.org/wiki/12._duben


16 názorů

vítejte soudruhu gagarine bratříčku zavírej vrátka :DD

.duke.
12. 04. 2012
Dát tip
vlastně vím.. whitesnake chce na sobě upozornit.. tak si bere na pomoc kryla.. děs běs

.duke.
12. 04. 2012
Dát tip
jo, je to to samý jak u whiteskane.. nevím, proč s ním tady otravuje už druhej rok

Admin A
12. 04. 2012
Dát tip
Tohle na hlavní stránku nepatří. Změň, prosím, kategorii.

Lakrov: je to na rovnakej urovni ako prispevok W. W: ja tvrdim ze klames.

Lakrov
12. 04. 2012
Dát tip
Patří tohle na titulní stránku? O tom ať rozhodne některý ze správců. Děkuji.

Whitesnake
12. 04. 2012
Dát tip
A já opakuji, že se máš podívat dop svých příspěvků - ty procházet opravdu nebudu. A zeptej se Dera, jak používat avíza, pokud na mně něco máš. Doufám tedy, že už ne. Diskutovat jsem s tebou nechtěl a ani nebudu. Díky za pochopení.

stale cakam na to moje sebazaradenie medzi vyznamnych pismackych autorov

Whitesnake
12. 04. 2012
Dát tip
Tak jen cenzuruj, nádhero :-)

nepamatam si taky prispevok. prechadzal som - nenasiel ----------------------------- chcem cenzurovat debilne informativne spomeinky na kazdu vyznamnu osobnost.

Whitesnake
12. 04. 2012
Dát tip
Podívej se do svých příspěvků. Tehdy mi to hodně hnulo žlučí, ale teď už tě chápu. Když se od jiných uznání nedočkáš, musíš se pochválit sám, že? ... Myslím, že už jsi měl blbé řeči před rokem nebo dvěma, když jsem tu rovněž umístil vzpomínku na Kryla. Chceš cenzurovat mé příspěvky? Pokud ne, tak se jdi vycpat a neotravuj. Dík.

ked si odmyslis cesky nacionalizmus tak musis uznat ze habera je slovensky karel kryl. -------------------------- kde najdes oznamenie o vyznamnych autoroch z pismaku?

Whitesnake
12. 04. 2012
Dát tip
Při vší úctě k Paľovi - nevzpomněl jsem si na něj, na KK ano. Rovněž nemám sebemenší problém odlišit v kontextu československé literatury přínos pana Habery od přínosu pana Kryla. Ty ano? Máš zase nějaký problém ? :-) Pokud ano, tak můžeš zas publikovat nějaké oznámení, na které uvedeš, že vystoupí "významní autoři z Písmáka" a uvést mezi ně i sebe, jak jsi to už udělal :-) Chtěl bych slíbit, že si na Tebe (a pana Haberu) po tvé smrti vzpomenu, ale to bych asi lhal. Hodně inspirace.

vk
12. 04. 2012
Dát tip
asi tak :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru