Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zebrybičky

Výběr: Wopi, hermit
14. 01. 2002
8
0
2104

Napsal jsem ti to růžovou, abys měla radost.

 

 

U Zebry se to stává,

že bytem voní káva

a že bříškama na hladině

rybičky plují sem tam (sv)líně

v skleněné urně na lednici

 

- některé, zdá se, ještě spící

a jiné, beze zdání, v pánu

navzdory příčučkám

(málo se do nich načučela)

 

Sen o nebeském tobogánu

jim dávno nikdo nevyvrací

 

(Věděly, že je splachovací?)

 

Shrne si pramen vlasů z čela

a odnese je rovnou tam

 

(Neměly právo na migraci?)

radši se nezeptám

 

- vždyť bytem horce voní káva,

do mléka vlídně překapává...

s cukrem ji ještě v jedno sladím

 

- a rybičky? Komu to vadí?

 

 


Alela
27. 02. 2002
Dát tip
ježišmarja

Pája
31. 01. 2002
Dát tip
****** ***********básnička nádherná ***** **** **** :o)

Wopi
29. 01. 2002
Dát tip
avi

Yeziiinka
29. 01. 2002
Dát tip
*

(F)Íha, vypadá to, že s Wopim si porozumím :¤))) Lásko, taky bych ti nikdy nedal dárek, který by se mi nelíbil ;¤) To Falka: Ani se neptej, co mi všechno roztomile rozdupala ;¤/ Ale nakonec jí bylo odpuštěno... To all: Věděli jste, že taková Zebra má i šedesát sedum pruhů?

hermit
17. 01. 2002
Dát tip
...já sem to, kuřna, teda nevěděl...

ulita
17. 01. 2002
Dát tip
to asi dobrej džob, počítat zebrám pruhy...a já pořád nevím, kam se po škole vrtnu...:)

No to ne, ulitko, to ne... :¤) Počítání zepruhů je čistě soukromá a důvěrná záležitost, žádná práce ;¤)

ulita
17. 01. 2002
Dát tip
jo táááák....nicméně dík za inspiraci :)

Zebra
17. 01. 2002
Dát tip
Ty sprosťáku!!!!!!!!!!!! Jak si dovoluješ veřejně rozhlašovat kolik mám pruhů!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Příště si pozvu někoho, kdo umí držet jazyk za zuby.

Příšero! Teď už to je stejně jedno. Když už to všichni ví, klidně si můžeš pozvat zase mě, ne?

Stevenson
17. 01. 2002
Dát tip
.. tojhle jsem nejak prehledl..diky te kategorii )) a mooc libi..

Zebra
16. 01. 2002
Dát tip
Do prčic!!!!!!!! A já ti píšu romantický básničky!!!!!!!!!!!!


Háže to tu navíc za uvozovky lomítka a nejde udělat odkaz... Takže hledej, šmudlo! :c) ( http://www.pismak.cz/dilo.php?num=40958 )

Lásko, nevztekej se. Dyk todle je taky romantický! :¤) Mmnt! Vrah malých... cooo?

Rybičky, broučku. Malý, leklý, vzpomínáš? .... Příště přines čokoládu!!!!

Když jsem je přinesl, byly malý a leSSSklý... ale to už je asi jedno...

Když se ti tak líbily, mohl sis je nechat. Chodila bych se na ně dívat a obdivovala Tvé chovatelské schopnosti. Wopi, taky dáváš svý partnerce dárky, který se líbí tobě?

Co do toho taháš Wopiho? Kdybys řekla, že je hodláš nechat přes Vánoce pochcípat, tak jsem si je odstěhoval!

Možná by nebylo od věci se zeptat. Anebo lehce naznačit. VždyŤ víš, že jsem ti nechtěla kazit radost ... Takže, lásko, živé dárky mi zatím nedávej, ne že bych je měla v úmyslu nechat chcípnout, ale člověk nikdy neví ...

Eh, broučku, trochu se stydím. Promiň. Co bys řekla dneska večer ohromné večeři? Uvařím doma a přinesu to k tobě. A slibuju, aspoň týden budu hodný a žádné živé dárky. Když už, tak rovnou mrtvé. Přísahám. ♥

Broučku??? Seš tam ještě????? Já teď půjdu na poštu, a až se vrátím, tak já už třeba nebudu tak úplně vrah malých rybiček, no možná trochu, ale jenom úplně malilinkatejch... A budu zase tvoje roztomilá pruhovaná zebřička a něco pěkného ti rozdupu, a pěkně zařehtám. Jo o?

Domluveno. Já se v tom Prioru možná nezdržím. Rychle uvařím a po večeři ti spočítám proužky, zebroučku.

♥ ♥ ♥

djPes
16. 01. 2002
Dát tip
dejte rybky do mrazaku

Wopi
16. 01. 2002
Dát tip
tak za á: jsem rád, že jsem byl vtažen za bé: žádný dárky už jí radši nedávam za cé: a pokud snad někdy jo, tak to, co se líbí mně (přece jí nebudu dávat něco, co se jí nelíbí) :o)))))))))))))))

Wopi
16. 01. 2002
Dát tip
co se MI nelíbí jsem chtěl říct

Falka
16. 01. 2002
Dát tip
No nazdar, vy jste žďabilní zvíížata :o))) By mě zajímalo, co mu jako malá roztomilá zebřička rozdupeš, vrahu malých rybiček (ani mi to nejde z klávesnice) ;o))) Wopidoo :o)

Falka
16. 01. 2002
Dát tip
Uff... jsem zapomněla i na avi...

hermit
15. 01. 2002
Dát tip
viz W

Wopi
15. 01. 2002
Dát tip
Možná jo, ale když do toho výběru chodí pořád obdobný typ věcí... chce to prostě zpestření, Zebřin zlý sne ;-) a tady je

Wopi
15. 01. 2002
Dát tip
Ale jestli chceš vysvětlení, tak už ta "skleněná urna na lednici" je pěkná a "příčučky" jsou nádherný novotvar no a "nebeský tobogán", který je "splachovací" - na to už nemám slov - tady jsem se pevně rozhodl

Falka
15. 01. 2002
Dát tip
Čudáci rybičky, jak by řekli mí Američané... Ale jinak... ač bych ráda, někde se nemůžu ubránit smíchu... a lybyčkám to asi stejně nepomůže, takže... takže... řehním, ale jsi tele, aťjsikdosi!

;o)

ulita
14. 01. 2002
Dát tip
hodně hodně líbí!!!!

Wopi
14. 01. 2002
Dát tip
t&v

Wopi...? Neujel jsi trošku...? Trošičku...? ;¤)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru