Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POZNATEK Z TRAMVAJE

18. 04. 2012
12
17
2004
Autor
srozumeni

To jsem takhle onehdá jela zase jednou po dlouhé době tramvají a nestačila jsem se divit. Však to určitě asi také znáte.

tolik hnusných slov z tak krásné pusy s rtěnkou se davem těžce line

rozhovor dvou krásných slečen v tramvaji tak samozřejmě plyne

možná téma by to chtělo obměnit a zvolit trochu jiné

 

prdel hovno  nejslušnější slova v celém stádu volů

ani mnoho hochů nesedlo by s nimi k společnému stolu

a což teprv lože sdílet společné

komu by se chtělo bože   skutečně !


17 názorů

srozumeni
19. 04. 2012
Dát tip
Všem vám moc děkuji za zastavení a za slova, která jste tu zanechali.A za tipy samozřejmě také. Pro avox-vím, že většina z nich z toho vyroste. Není to žádná vážná úvaha, jen je to prostě občas do očí bijící ten kontrast té zmalované pusy a sprostých slov, které z ní lezou. Pro EQ Zero- je to opravdu až k smíchu. Pro Honzyka-Máš pravdu, je to děsná doba. To co píšeš mi taky hýbe žlučí, ale to jsou moc vážná témata. Já psala jen blbůstku. A možná i proto ten název už nechám, i když ten Tvůj návrh je lepší, to jo. Dík. DK a BB-plzeňské tramvaje v době kdy jezdí nejvíce omladiny, mi jednou za čas stačí. Aspoň se tolik nezkazím, kdo ví, o čem bych pak psala, kdybych dala na Vaše rady-hi,hi.

BigBivoj
18. 04. 2012
Dát tip
musíš hold jezdit častěji pražskou MHD... zvykneš si :))

Po dlouhé době tramvají ? :) tak sprostý bárbíny jsou neškodná klasika, mnohem větší masakr je, když se skupinka citlivých osmnáctiletých slečen zrube někde v hospodě, pak padaj výrazy, který ani já neznám :) jinak tramvaje doporučuju kolem pátý ráno, když jedu do práce - já, ukrajinci a olachové co táhnou z herny, přidej se k nám někdy :) P.S. : A kdybys křečovitě nerýmovala i pro tip bych sáhnul !

Alegna
18. 04. 2012
Dát tip
potkávám ještě malá děvčátka po cestě, když jdou do školy a divím se, co jim leze z pusy :-)

Morasten
18. 04. 2012
Dát tip
hehe, mně to sice nevadí, ale báseň se mi líbí.

...nejezdím tramvají*

avox
18. 04. 2012
Dát tip
Taky z toho vyrostou... mladá generace u té starší budila pohoršení už ve starém Řecku... :-))

Honzyk
18. 04. 2012
Dát tip
p.s. a "poznatek" nesedi...snad jiny slovo (postreh?), nevim....(neni muj text...:D)

Honzyk
18. 04. 2012
Dát tip
..no, sprostarny z ust pubosu jsou pro me teda, tim nejmensim, nad cim bych se mel v tomhle silenym svete, kdy se lidi strilej na potkani a vykopavaj si jatra kvuli jednomu cigu, pozastavovat...

Petr.II
18. 04. 2012
Dát tip
jo, *

Čudla
18. 04. 2012
Dát tip
Je to tak. *

srozumeni
18. 04. 2012
Dát tip
Presne tak to je. To fakt i ti kluci jejich vrstevnici,nekteri,mluvi a chovaji se vkusneji. Priznam se,ze jsem mela okolo puberty take obdobi,kdy jsem schvalne mluvila jak dlazdic,ale bez malovatek na obliceji. Mozna ted vypadam jako moralista prudič,ale vsak to pisu jen jako blbustku. NaNov,dik.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru