Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VZETÍ NA NEBE

20. 04. 2012
21
37
1637

SESTŘI PIŠTE …


  Pátá hodina

zástupu bez tlačenic

nikde nic

jen v dáli

snad

začátek řady řad


Tvar

půlměsíc

srpek

bludný kruh

bílá a černá na pozadí

za zdí

jen hraničící vzduch


Lajna lajn

odnikud nikam

všichni bez moudí

prostovlasí

do nikam

a z dálky jen tak

tak blízko hlas

božínku … čas stojí


 ČAS ÚMRTÍ 5:01


37 názorů

Oldjerry
24. 04. 2012
Dát tip
čas stojí... v tom je fšecko. *

Oldjerry
24. 04. 2012
Dát tip
čas stojí... v tom je fšecko. *

David...dík. Utnutí je úmyslné a jsem rád,že to tak působí. Pak může čtenář popustit uzdu a podle sebe vytvořit pokračování,třeba nic.Neb taková je smrt.

DavidPetrik
21. 04. 2012
Dát tip
Usporne, text sam stoji v rade rad. Pointa mu sice propujcuje na novem vyznamu, ale take nahle utne ctenarovu fantasii a tak pusobi trochu lacine. Pokud jde o psani v kontextu, nadhodil bych to uz v prologu. Nicmene i tak tip.

Evži...vůbec

Vlastně to není ani smutné*

Dead...furt ne,ale často,neb většinou jsem v dosahu noťasu:)a zatím mě to baví ...ten začátek o bozích: já jsem svým bohem (to ber s rezervou a min. filozoficky:)

No tak dle některejch i nenáboženskejch výkladů se dá za Boha označit skoro všechno co kdo chce :) OK. Já zas nevěřím v jednu věc - je někdy okamžik kdy nejsi na písmáku ? Začínám tě podezírat z více životů neb mi přijde, že tu jsi nonstop :) A já zas musím mizet. See Ya.

Dead...jo,ale nevěřící jsem pořád (v Boha jako takového nevěřím), ale mohl bych vyprávět o věcech, které jsem předtím neznal.

Fakt ? A já myslel, že umírání v bolestech je pecka a ono ne, kdo by to byl řekl :-D Tak nevím jestli mluvíš o klinický smrti...ale ona ta "pravá" je dost možná o něčem jiným :) Hlavně jde o to zda je něco "po té" a jelikož jsem dost zatvrzelej darwinista tak říkám, že ne, respektive nedefinovatelné nic. Ale můžu se mýlit a pravdu se dost možná nikdy nedozvíme nebo taky jo :)

Dead...ti co ví,nepoví.Já jen nakouk a mám zážitek.Samotné umírání,navíc třeba v bolestech je na hov...ale samotmá smrt paráda.

Luci...budu rád :)

gabi...Ď

zástup bez tlačenic, začátek řady řad, lajna lajn atd. Literárně výborný. Ale, "že by to tak bylo" je řekl bych opravdu jen "zbožný" přání, podle mě se peklo otevírá...ovšem třeba se pletu a ono...bude něco ještě mnohem horšího :)

Lucie-at
20. 04. 2012
Dát tip
budu

gabi
20. 04. 2012
Dát tip
*

Luci...nesměj se

Lucie-at
20. 04. 2012
Dát tip
:D

...Luci :(

Lici...jsem rád, dík

Lucie-at
20. 04. 2012
Dát tip
líbí

Vendu...jen vím,že je tam bezva ;)

Tartar...to jen tak, dík

Pet.II...Ď

Petr.II
20. 04. 2012
Dát tip
*

Čudl...znám

Aleg...bacha,fikce

Čudla
19. 04. 2012
Dát tip
Jo, přesně tak.

Alegna
19. 04. 2012
Dát tip
i takový je život, přesto je mi to líto, určitě ví, jak se s ní loučíš, mě se to líbí

Čudl...pochmůrné,ale fajn,ne? Dík.

Čudla
19. 04. 2012
Dát tip
Jo, to se mi líbí *

srozum...Ď

Háb...dík :)

srozumeni
19. 04. 2012
Dát tip
***

Háber
19. 04. 2012
Dát tip
úprimnú súsTrasť *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru