Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nejvíc ze všeho

03. 05. 2012
16
18
2916
Autor
Štírka

 

nejvíc ze všeho        

 

chci lásku

 

dar

co se nedá chtít

ani vracet

 

je středa

slunce zapadá

v devatenáct dvacet

 

třpytí se jako slída

 

zbývá jen uvěřit

že ne naposled.

 

Atlantida

 

 

/3-4-2012/


18 názorů

vesuvanka
04. 07. 2012
Dát tip
krásné a působivé verše, zaujal mě závěr. TIP a díky :-)))

Štírka
06. 06. 2012
Dát tip
díky, že ses zastavil :-)

Diana
16. 05. 2012
Dát tip
:-)***


Štírka
04. 05. 2012
Dát tip
Jarmee: upřesňuji své snad nejasné vyjádření : díky za Tvůj komentář a pohled na věc, který mě potěšil :-)

Štírka
04. 05. 2012
Dát tip
Čudla: díky, pobavilo mě to :-) Jarmee: mrazí mě, když je někdo takto "na mé straně"... (s nádechem příjemna :-)) Zdenda: doufám jen, že není klonem Titanicu :-) ... ale to se neví o žádné lodi před doplutím...

Čudla
04. 05. 2012
Dát tip
Kdyby se to Zdendovi líbilo, bál bych se, že je něco v nepořádku. Takhle je vše jak má být. *

Nedá mi to, Inu, abych po předchozím komentáři nepřidala pár slov. Ty je znáš, pro Tebe nebudou nová, ale opakování - matka moudrosti. Tak tedy: je to jeden z nejkrásněji, a přesto velmi úsporně popsaných pocitů. Ale o to v poezii jde, o tu špetku tajemna, kterou tam najdeme či ne... Poklona, Inuško...

Štírka
03. 05. 2012
Dát tip
všem děkuji, že tu byli...a přeji dobrou noc :-) Zdendovi : nebudu nic vysvětlovat, ani vyvracet... ta zelená je moje "napořád"... na laciný věci moc nejsem, ale neprodávám... takže není co koupit... proč bychom měli být na jedné lodi a plout stejným směrem...

dadadik
03. 05. 2012
Dát tip
:)

Vampirelord
03. 05. 2012
Dát tip
JJ potěšilo :)

Alegna
03. 05. 2012
Dát tip
je to pěkný*

Inu, něžná...***

Petr.II
03. 05. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru