Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vývoj druhov

03. 05. 2012
2
0
1028
Autor
kaugustin
 Vývoj druhov

Už dávno mi bolo všetko jasné
a úzkostlivo skrýval som ten ston
po čerstvej stope dravec besnie
až kdesi sa to skončí napokon


Už leží svet nahý ,znetvorený
a svieti súcit zhaslým pohľadom
až trúfalá prostota,nehou ženy
chce sýtiť deti na tele nehybnom

Kto ,koho, kedy ,za čo odsúdi
až rýchli, s prehľadom a chladne
ti zvážia,o čom nemáš tušenia 
už číhajú pasce, striehnu hlavne
už hasnú hviezdy, dávne znamenia
a blúdi, kto hľadá náš svet, ľudí                                                                                                             

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru