Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Masové medailonky

16. 01. 2002
5
0
2041
Autor
Stevenson

Tentokrat z jiného konce..

Masové medailonky..

 

Byla to taková lidová hospoda. Ale vařilo se tam dobře, i různé specialitky. Navíc tam byla někdy i sranda. Šéfová pro ní měla smysl, někdy až nesmyslný.

A zrovna když jsem tam byl posledně, měla jako specialitu Masové medailonky, s vypsanou soutěží o největší počet snědených. Současný rekord byl 25, vypsaný na černé tabuli za barem. Cena za překonání rekordu.. útrata za večer na hospodu.

A já měl zrovna hlad. Ten třetihorní, jak ho měli dřív vypěstovaný ti sovětští borci, trenující na podobné soutěže už od Velké Říinové Revoluce.

Samozřejmě jsem si objednal a po prvních třech medailonkách, přihlásil do soutěže..

Prvních deset byla předehra chutˇové symfonie.. a co jsou tři věry, říkal jsem si v duchu a poručil furiantsky další žejdlik.

I po té první dvacítce to bylo ještě OK..ale pivčo už jsem si pro jistotu nedal..

A symfonie se pomalu začala měnit na něco jako kantátu.. Ty zrovna nemusím..( také mi lezou krkem..

To už se u mého stolku usadila skupinka mých fanousků.. a s hokejovým pokřikem \"Do toho, do toho.\". mi ty tři další ani tak moc přemáhání nedaly.

V té době jsem ale začal chápat to olympijské heslo, že není tak důležité vyhrát, ale zúčastnit se….

Čtyřiadvácátý medailonek zvedl se židlí nejen mé obdivovatele, ale málem i mne.. Do směru „Páni\"…

Musíš, řekl jsem si a šéfová smazala stávající rekord a významně mávala křídou nad tabulí..

Při těch dvou posledních jsem si připadal jako hrdina z Příběhu opravdového člověka..Morosjev to byl ??

To už stála na nohou celá hospoda a chystala se mě vzít na ramena..

\" Tak vidíte, a já myslela, že se těch býčích kulek snad nezbavím ‚,

hlasitě prohlásila hostinská a ze mne ty dvě poslední vyletěly jako špunt ze šampanˇského, které jsem si chtěl po večeři na hospodu objednat..

A hostinská, spokojeně připsala na tabuli zase ten předešlý rekord..


pino15
16. 01. 2002
Dát tip
krásný :o)))))) ale ty žlázy jsou delikatesa, když se umí udělat !

Stevenson
16. 01. 2002
Dát tip
DIK za uznani vsem..

lalala avíčko:-)

Jankav
16. 01. 2002
Dát tip
bezva)) a mimochodem,byl to Meresjev)

Stevenson
16. 01. 2002
Dát tip
vidis, jak zanedbavam klasily..)

Wopi
16. 01. 2002
Dát tip
:)) hezká historka

mistr
16. 01. 2002
Dát tip
Za vykouzlení úsměvu po ránu - TIP

Print
16. 01. 2002
Dát tip
:-) *!

MCMLIII
16. 01. 2002
Dát tip
Vstřícné pobavení po ránu :-))) ***!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru