Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

to když je čas

25. 05. 2012
14
12
2348
Autor
dadadik

 

 

 

 

 

smutno

z pomíjení

  a můj čas se tím zabývat

odcházení

 

druhé břehy

strany

světy

 

strach

  to když je čas

  zabývat se

 

 

 


12 názorů

dadadik
19. 07. 2012
Dát tip
děkuji ti za čtení a přízeň :)

VH64
19. 07. 2012
Dát tip
Chtěl jsem jen projít, přeci jen je dílečko na mne příliš, jak to říct - samomluvové? - ale odpověď panu Fouckaltovi se mi zalíbila. Tak nějak jsem si to představoval...

dadadik
27. 05. 2012
Dát tip
Fouck- já nad tím nepřemýšlím co píšu, prostě jen zapisuju, v zásadě, nekalkuluju, aspoň vědomě moc ne... už mám nějakou tu svoji "řeč" kterou se vyjadřuju dík...

guy
27. 05. 2012
Dát tip
*

Fouckault
26. 05. 2012
Dát tip
v prostřední strofě již tvá redukce reality dosáhla chirurgickým řezem samotné kosti věcnosti "druhé břehy strany světy" jsme tu na hraně sdělitelného literaturou a vlastně se od ní odkláníme (vědomě se jí vzdáváme zdá se), první a poslední sloka spolu komunikují dobře, je z nich cítit potenciál pěkný, ale dle mého prohospodařený střední až příliš rychlou zkratkou výčtovosti přesto nezavrhuji podobný slovník a postup zdánlivě až příliš všednodení, - právě tyto výrazové prostředky zdánlivě tak chudé na obraznost a literární kudrliny dokážou stvořit místy silný text jak se ti často zadaří..

srozumeni
25. 05. 2012
Dát tip
***

dadadik
25. 05. 2012
Dát tip
aspoň trošku ale na písmáčka :)

Zuzulinka
25. 05. 2012
Dát tip
já poslední dobou nemám čas na nic*

Čudla
25. 05. 2012
Dát tip
Líbí *


Petr.II
25. 05. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru