Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křest (nejen) mé sbírky básní

Výběr: Eli.Benett, egil, tóru.u, Markéta
30. 05. 2012
16
33
5704
Autor
Jinovata

 

Milí přátelé,

zvu vás na trojkřest sbírek nakladatelství Literární salon (ve spolupráci s pařížským nakl. A verse), kde bude představena také má první sbírka básní

Tak černý kůň tak pozdě v noci

Dále budou pokřtěny tyto knihy:

Valentin Popov: Bývalý cizinec
Alena Meas: Piliers / Pilíře

Večerem bude slovem doprovázet hlavní osobnost nakladatelství Literární salon básnířka Tereza Riedlbauchová, které velice děkuji za to, že se mne rozhodla vydat. Na saxofon bude hrát William Valerián. Recitovat bude Kateřina Tschornová, já si budu svoje věci koktat sám.

Kdy?

12. června 2012 v 19 hodin

Kde?

Kavárna Divadla Na Prádle, Besední 3, Praha 1.

Kde koupit?

www.kosmas.cz

Přímo u mne - jinovata (zavináč) gmail.com nebo zpráva přes písmák - zašlu poštou s podpisem či věnováním. Potřebuju udat 70 knížek vlastními silami. Cena je 100 Kč plus poštovné na dobírku.


33 názorů

Jinovata
13. 06. 2012
Dát tip
Večer se vydařil moc i když z internetových serverů dorazili jen Lyryk a nes (Eli.Bennett). Alena Meas četla nádherně, Valentin pobavil i když to je hlavně malíř a ty texty jsou spíš doplňkem jeho malířské osobnosti. A já byl samozřejmě famózní. Pošli mi do zprávy adresu a já ti pošlu sbírku - a ty pošli svou.

Pája
13. 06. 2012
Dát tip
omluva za neúčast (škola v přírodě) ;), doufám, že se večer vydařil!

a2a2a
10. 06. 2012
Dát tip
Milý Tome, připojuji se ke gratulantům a s ohledem na to, že pocházím z dálného východu, prosím o zaslání knihy na mou adresu, kterou připojuji ve zprávě.

Markéta
05. 06. 2012
Dát tip
od jedný ti s radostí odpomohu ;) gratulka

Janina6
02. 06. 2012
Dát tip
Mám radost :-)

...pochopitelně gratulace a ať se prodává /Jen poznámečka: tipy a výběry? Proč ne, že?!/

hynajs
01. 06. 2012
Dát tip
není v dnešní době ostuda mít vydanou vlastní knihu? (samizdat?)



Jinovata
31. 05. 2012
Dát tip
Pája: Já na žádné redakční schůzce asi nikdá nebudu, protože už bydlím u Brna. Tohle je za aspoň 5 let první příležitost mne na nějakém čtení v Praze potkat. A pro mě setkat se s vámi. Takže asi leda na křtu.

Pája
31. 05. 2012
Dát tip
a gratuluju!* možná vlastně přijdeme na křest, to bude nejlepší ;)

Pája
31. 05. 2012
Dát tip
tak až někdy budete mít redakční schůzku, využijeme posla egila ;)

Pája
31. 05. 2012
Dát tip
tak až někdy budete mít redakční schůzku, využijeme posla egila ;)

Jinovata
31. 05. 2012
Dát tip
Pája: Samozřejmě!

Pája
31. 05. 2012
Dát tip
vyměním za svou, jsi pro? ;)

dadadik
31. 05. 2012
Dát tip
gratuluji

Whitesnake
31. 05. 2012
Dát tip
výběry nebolí... koupě ano :-)))

Fruhling
31. 05. 2012
Dát tip
Tož gratulace...

*

Whitesnake
31. 05. 2012
Dát tip
Každý, kdo dal Jinovatovi kdy Výběr, si bude muset koupit 10 výtisků. To se nedá nic dělat :-) ps. i já se připojuji s gratulací

Jinovata
31. 05. 2012
Dát tip
Díky všem za přání. Zapomněl jsem dodat, že kniha bude v distribuci u Kosmase přes internet. V knihkupectvích ji nenajdete, ledaže by se mi s baťohem podařilo něco udat do komise po Brně. Taky je možné a dokonce velmi žádoucí si knihu objednat přímo u mne, protože se budu podílet na realizaci distribuce 120 knih, které nějak musím udat sám, což nevím, jak udělám. Samozřemě s věnováním.

Gratulace!


egil
31. 05. 2012
Dát tip
Vida tě, docela rychlost.. Těším se, až si zašustím kvalitní sušenou koninou.. :-)

pěkný

Fouckault
31. 05. 2012
Dát tip
!

sveřep
31. 05. 2012
Dát tip

aleluja*

už aspoň nebudeš tak podezřelej:) gratuluju a pěkně pozdravuju.

Smetiprach
30. 05. 2012
Dát tip
congs... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru